۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۴۱۶۱۴
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز خبرداد؛

اقامه نماز جماعت از سوی 70 مبلغ در مدارس و دانشگاه های الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از حضور 70 مبلغ در مدارس و دانشگاه های الیگودرز خبر داد و گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس این شهرستان از سوی مبلغان اعزامی صورت می گیرد.
اقامه نماز مدارس

حجت‌الاسلام مصطفی عبدالهی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در راستای اعزام مبلغ به مدارس بیان داشت: 70 مبلغ خواهر و برادر در مدارس و دانشگاه های این شهرستان فعالیت می کنند.

وی با تأکید بر اهمیت آشنایی کودکان، جوانان و نوجوانان با فرهنگ نماز، عنوان داشت: اقامه نماز جماعت از سوی این تعداد مبلغ بومی در مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه­ها و مراکز آموزشی شهر و روستاهای شهرستان الیگودرز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عبدالهی با بیان ضرورت ترویج فرهنگ نماز و تربیت دینی بین نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: حضور طلاب در مدارس فرصت مغتنمی است که باید با آمادگی و به عنوان مربی دینی وارد مدارس شوند.

وی در ادامه با بیان این که حضور مبلغ در مدارس زمینه پیوند دانش آموزان با مسائل دینی را فراهم می آورد، افزود: مبلغان خواهر و برادر با حضور در مدارس، برگزاری نماز جماعت، گفتمان های دینی و تبلیغ چهره به چهره را انجام می دهند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز برگزاری گفتمان های دینی را در جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و افزایش آگاهی دانش آموزان بسیار اثر گذار دانست.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام درصدد هجوم به عقاید و ارزش‌های دینی در اذهان جوانان هستند، تصریح کرد: برگزاری این گفتمان های دینی فرصت خوبی است تا مسائل مرتبط به قشر دانش آموز را از طریق گفت و گو به آنها انتقال داده شود و آنان از وجود آسیب های اجتماعی که آنان را تهدید می کند آگاه باشند.

۱۲۰ تشکل دینی آماده برگزاری و حضور در برنامه­های دهه فجر هستند

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر بیان داشت: ۱۲۰ تشکل دینی آماده برگزاری و حضور در برنامه­های دهه فجر هستند.

وی افزود: این تشکل های دینی شامل هیأت مذهبی، کانون­های فرهنگی تبلیغی، انجمن­های اسلامی، مؤسسات و خانه­های قرآن شهری و روستایی می باشند که به صورت خودجوش و مردمی آماده حضور در برنامه­های مختلف فرهنگی و مذهبی گرامیداشت ایام الله دهه فجر سال جاری در این شهرستان هستند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز نقش تشکل­های دینی و مردمی را در هرچه با شکوه­تر برگزار شدن برنامه­های گرامیداشت دهه فجر مهم و مؤثر دانست./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات