۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۴۱۶۹۵
آیت الله قبلان:

خون شهدای حزب الله تأثیر ویژه‌ای در آزادی سرزمین‌های اشغالی دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تأکید کرد که خون شهدای حزب الله لبنان ضامن حفظ وحدت اسلامی و آزادی سرزمین‌های اشغالی است.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در بیانیه ای که امروز در واکنش به شهادت شماری از نیروهای حزب الله منتشر کرد با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد که منبع شرارت در خاورمیانه است، خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی بارها تمامیت ارضی لبنان، سوریه و فلسطین را زیر پا گذاشته و جنایت‌های فجیعی را در حق ملت‌ها مرتکب شده است.
 

وی افزود: شهدای حزب الله لبنان شهدای امت اسلامی هستند که در راه دفاع از مسلمانان و کشورهای عربی به شهادت رسیده اند. جهان اسلام باید با هوشیاری خود، توطئه‌های صهیونیستی را خنثی کند.
 

این عالم لبنانی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حزب الله، گفت: خون شهدا ضامن حفظ وحدت و انسجام جهان اسلام است و تأثیر ویژه ای در نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی سرزمین‌های اشغالی دارد.


گفتنی است روز گذشته یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی دو فروند موشک به منطقه قنیطره خاک سوریه شلیک کرد که برا اثر آن 6 تن از نیروهای مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند.
 

شبکه های تلوزیونی رژیم صهیونیستی با پوشش گسترده این خبر از نگرانی شدید شهرک نشینان صهیونیست از اقدام تلافی جویانه حزب الله لبنان سخن گفتند./983/ب903/ک
 

ارسال نظرات