۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۴۱۷۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

موج اسلام خواهی در جهان موجب عصبانیت دشمنان شده است

خبرگزاری ری ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با محکوم کردن اهانت به پیامبر گرامی اسلام از سوی نشریه اسلام ستیز شارلی ابدو گفت: این اقدام ضد دینی غربی ها نشان از ذلت و خواری آنها در برابر اوج عزت و اقتدار اسلام ناب دارد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به پیامبر گرامی اسلام از سوی نشریه اسلام ستیز شارلی ابدو گفت: این اقدام ضد دینی غربی ها نشان از ذلت و خواری آنها در برابر اوج عزت و اقتدار اسلام ناب دارد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص)، انسان کامل و الگوی بشریت است و بندگی، مهربانی، عطوفت و رحمت خصوصیاتی است که اگر مسلمانان حول محور این شخصیت مهم با یکدیگر متحد شوند، دشمنان اجازه نخواهند یافت تا به ارزش های الهی و اسلامی توهین کنند.

 

وی با بیان این که صهیونیسم جهانی با هدف تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی دست به این اقدام ضد دینی و موهن زد، افزود: ایجاد تشدد در جامعه اسلامی مهم ترین هدف سلطه گران از این اقدام موهن بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که همه هراس و عصبانیت نظام سلطه از گسترش روز افزون اسلام ناب در نقاط مختلف جهان است، خاطرنشان کرد: طرح اسلام هراسی دشمنان با محوریت رژیم صهیونیستی و آمریکا هر چند سال یک بار در یکی از کشورهای اروپایی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید براین که مسلمانان همواره پای اعتقادات و ایمانشان ایستادگی می کنند، گفت: اهانت به مقدسات دینی به ویژه پیامبر گرامی اسلام پاسخ کوبنده ای از سوی امت اسلامی در پی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی ها با حمایت تمام قد از داعش و دیگر گروه های تروریستی در منطقه  به دنبال کاهش قدرت اسلام است، افزود: با ایجاد گروه های انحرافی آمریکا می خواهد قدرت و عظمت مسلمانان را کاهش دهد، چون آنها اسلام ناب را مهم ترین سد برای تحقق منافع استکباری خود می دانند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که غرب با نقشه های متعدد تلاش می کند جایگاه اسلام و قرآن را در میان ملت های جهان تضعیف کند، گفت: علیرغم همه توطئه افکنی های دشمنان امروز ما شاهد موج اسلام خواهی در مناطق مختلف جهان هستیم.

 

وی گسترش قدرت اسلام در دنیا را دلیل اسلام هراسی دشمنان دانست و تصریح کرد: برای اینکه این موج گرایش به سمت اسلام در آفریقا و آمریکا کاهش پیدا کند دشمنان از هر دسیسه ای استفاده می کنند.

  

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، مقاومت و ایستادگی مسلمانان را یکی دیگر از دلایل اسلام هراسی اعلام کرد و گفت: دشمنان از هر دسیسه ای استفاده می کنند تا مانع جهانی شدن اسلام ناب شوند بتوانند./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات