۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۴۱۷۳۰
گروه‌های سیاسی و دینی لبنان تأکید کردند؛

پاسخ حزب الله به جنایت صهیونیست‌ها فراموش نشدنی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ شماری از گروه‌های سیاسی و مذهبی لبنان ضمن محکومیت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره خواستاری پایداری حزب الله بر گزینه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی شدند.
حزب الله


 

به گزارش خبرگزاری رسا،ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، شهادت مجاهدان مقاومت اسلامی به این گونه از سوی رژیم صهیونیستی را اقدامی بزدلانه و تروریستی توصیف کرد و گفت: این ترور بیانگر ضعف و ترس اسرائیلی‌ها از توانمندی‌های مقاومت اسلامی لبنان و رویارویی مستقیم با مجاهدان حزب الله است.
 

وی با تأکید بر این که رژیم صهیونیستی دیگر توانایی مقابله رو در رو با نیروهای مقاومت را ندارد، گفت: خون شهدا موجب تقویت اراده مردم بر استراتژی مقاومت و صحیح بودن گزینه مقابله در برابر اشغالگران صهیونیست می‌شود.

 

نشست همبستگی ملی لبنان: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور و قدرت را متوجه می‌شود

 

در همین راستا مصطفی ملص، رییس نشست همبستگی ملی لبنان ضمن محکومیت ترور نیروهای مقاومت به دست اسرائیل، خاطرنشان ساخت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد که این رژیم تنها زبان زور را متوجه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تلاش نیروهای مقاومت برای آزادی سرزمین‌های اشغالی و به زانو در آوردن اشغالگران بسیار قابل تقدیر است و باید ادامه پیدا کند.


شیخ مصطفی ملص خواستار حمایت همه جانبه مردم از مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری شد و اظهار داشت که انسجام ارتش، ملت و مقاومت لبنان می‌تواند سد محکمی را در برابر  توطئه‌های رژیم صهیونیستی شکل دهد و تهدیدهای این رژیم را خنثی سازد.

 

 

تجمع علمای مسلمین لبنان: آشفتگی اسرائیل از سخنان اخیر نصرالله

 

شیخ صهیب حبلی، رییس تجمع علمای مسلمین لبنان نیز، پاسخ مقاومت به این جنایت صهیونیستی را اجتناب ناپذیر خواند و اظهار داشت حماقت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نیروهای حزب الله ناشی از آشفتگی وضعیت داخلی آنان پس از سخنان اخیر سید حسن نصرالله است.


وی افزود: پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی لبنان به ترور نیروهای حزب الله دل داغدار مردم را تسلی می‌دهد. این اتفاق در زمان مقتضی و به صورت مورد نیاز صورت می‌پذیرد.

 

 

مجمع علمای صور لبنان: مقاومت درسی فراموش نشدنی به صهیونیست‌ها می‌دهد

 

تجاوز اخر رژیم صهیونیستی واکنش حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع عملمای صور لبنان را نیز برانگیخت. این عالم لبنانی شهادت نیروهای حزب الله را تبریک و تسلیت گفت و ابراز داشت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی به وضوح نشان داد که این رژیم حامی اصلی گروه‌های تکفیری در سوریه است.


وی افزود: گفت‌وگوی داخلی لبنان و بحران داخلی صهیونیست‌ها از عوامل دیگری است که رژیم صهیونیستی را به این جنایت سوق داد.


این عالم لبنانی با تأکید بر اینکه حزب الله درسی فراموش نشدنی به جنایت حزب الله می‌دهد، گفت: مقاومت اسلامی بی شک در زمان و مکان مناسب پاسخ دندان شکنی به شهادت نیروهای خود به دست صهیونیست‌ها می‌دهد.

 

گفتنی است روز گذشته یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی دو فروند موشک به منطقه قنیطره خاک سوریه شلیک کرد که برا اثر آن 6 تن از نیروهای مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند.
 

شبکه های تلوزیونی رژیم صهیونیستی با پوشش گسترده این خبر از نگرانی شدید شهرک نشینان صهیونیست از اقدام تلافی جویانه حزب الله لبنان سخن گفتند./983/ب901/ک
 

ارسال نظرات