۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۴۱۸۲۶
حکیم:

شهادت نیروهای حزب الله نشان دهنده عدم توانایی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، شهادت نیروهای حزب الله در سوریه را نشان دهنده عدم توانایی رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت اسلامی توصیف کرد.
سيد عمار حکيم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شهادت جمعی از نیروهای این حزب در حمله رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را دلیل دیگری بر ضعف رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت دانست.

 

در این پیام آمده است: تجاوز رژیم صهیونیستی و شهادت جمعی از فرماندهان و نیروهای مقاومت اسلامی را به شدت محکوم کرده و آن را نمونه ای از تروریسم در منطقه و دلیلی آشکار بر ضعف صهیونیست ها در مواجهه با نیروهای مقاومت اسلامی می دانیم.

 

وی افزود: کاملا ایمان داریم که چنین اقدامات وحشیانه نمی تواند از اراده و پایداری فرزندان مقاومت اسلامی در ناکام ساختن توطئه های رژیم صهیونیستی بکاهد.

 

حکیم همبستگی خود را با ملت لبنان اعلام کرد و اظهار داشت: در عزای فقدان این شهیدان با شما شریک هستیم و حمایت و هبستگی کامل خود را با شما اعلام می داریم. رحمت برای شهدا، صبر و پاداش برای خانواده هایشان و دوری لبنان از هر گزندی را از خداوند متعال خواستاریم.

 

گفتنی است پیکر شهدای این جنایت که جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه نیز در میان آنان قرار دارد، روز گذشته از سوی حزب الله تشییع شد./980/ب902/د

ارسال نظرات