۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۴۱۸۹۸
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی:

اهانت به پیامبر نشانه به بن‌بست رسیدن دنیای غرب در برابر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی با بیان این‌که اهانت به مقدسات دینی و اعتقادات مذهبی به‌هیچ‌وجه نشانه روشنفکری و نماد آزادی بیان نیست، گفت: انجام چنین اقدامی توسط فرانسه که مهد حقوق بشر است نشان‌دهنده بن‌بست غرب در مقابل موج اسلام‌گرایی است.
شارلي ابدو

حجت‌الاسلام مهدی اسداللهی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، بابیان این‌که اهانت به مقدسات دینی و اعتقادات مذهبی به‌هیچ‌وجه نشانه روشنفکری و نماد آزادی بیان نیست، گفت: انجام چنین اقدامی توسط فرانسه که مهد حقوق بشر است نشان‌دهنده بن‌بست غرب در مقابل موج اسلام‌گرایی در این قاره است.

 

 وی تصریح کرد: غرب می‌خواهد به‌وسیله این اقدام جلوی نور اسلام را بگیرد که این فکر جز توهمی بیش نیست؛ زیرا دین اسلام، دین عدالت و مهربانی بوده و قلب‌ها را فتح می‌کند.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی با اشاره به این‌که دشمنان اسلام با استفاده از حربه‌های گوناگون سعی در ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) رادارند، افزود: متأسفانه آن‌طور که دشمنان علیه اسلام و مسلمین برنامه دارند شاید ما برای تبلیغ این آیین الهی و دفع توطئه‌های دشمن برنامه نداشته باشیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان ما به جهت جلوگیری از ترویج دین اسلام و بیداری اسلامی در دنیا با اقدامات مختلف اتهاماتی را به مسلمانان می‌زنند و با این شیوه موج اسلام هراسی راه می‌اندازند که وظیفه ما در ابتدا شناخت شرایط زمانی و مکانی بوده و بعد از آن موظف به تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

حجت‌الاسلام اسداللهی با اشاره به این‌که رسالت جهانی مسلمانان وحدت علیه دشمنان اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان باید با وحدت توطئه‌های دشمنان را در وهله اول شناسایی کرده و پس‌ازآن به مقابله با توطئه‌های دشمن برخیزند.

 

وی اظهار کرد: ملت واحده ایران اسلامی با حضور همه‌جانبه و پرشور خود در ایام دهه مبارک فجر مانند سال‌های گذشته به دشمنان نشان خواهد داد که ذره‌ای در پیمودن راه انقلاب سست نشده و بیش‌ازپیش از آرمان‌های انقلاب اسلامی خود دفاع خواهند کرد و تا آخرین لحظه پشت سر امام و رهبری انقلاب و گوش‌به‌فرمان ایشان حرکت می‌کنند.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خراسان جنوبی با اشاره به این‌که دین‌پژوهان این حوزه در کنار مردم بیرجند در اجتماع عظیم محکومیت به هتک حرمت به پیامبر (ص) حضور خواهند یافت، ادامه داد: ملت ایران و تمامی مسلمانان به رسول خدا(ص) که ناجی تمام بشریت هستند عشق ورزیده و تا آخرین قطره خون با وحدت آماده دفاع از ایشان و مقدسات اسلامی هستند.

 

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در اجتماع بزرگ محکومیت هتک حرمت به مقدسات مسلمانان سیلی بزرگی بر دهان استکبار بوده و مستکبران نشان خواهد داد که تا زمانی که مسلمانان بیدار هستند اسرائیل و صهیونیست‌ها هرگز نخواهد توانست یک دولت گسترده اسرائیلی در منطقه تشکیل دهند./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات