۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۴۱۹۰۹
مسؤول بسیج هنرمندان گیلان:

اقدام موهن نشریه فرانسوی، سناریوی جدید غرب علیه اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج هنرمنان گیلان گفت: پشت صحنه حرکت شرارت بار نشریه شارلی ابدو، سیاست های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است.
شارلي ابدو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، کیومرث دولتی، رییس بسیج هنرمندان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تروریسم رسانه‌ای غرب با اهانت به مقدسات اسلام و به ویژه پیامبر گرامی اسلام به راه افتاده است، اظهار داشت: موضوع اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو یکی از نقشه ها و توطئه‌های دشمنان است.

 

وی افزود: این اقدام نشریه فرانسوی مانند ایجاد گروه های تروریستی نظیر طالبان و داعش با هدف ایجاد دشمنی و بدبینی انجام شد و همه این نکات قطعات پازلی است که کنار هم قرار می‌گیرند و می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند.

 

پشت صحنه حرکت شرارت بار نشریه شارلی ابدو سیاست های خصمانه سران استکبار است

دولتی با بیان این که کشورهای غربی اسلام را که یک دین الهی و آسمانی است به عنوان یک دین خشونت آمیز به دنیا معرفی می کنند، تصریح کرد: اهانت به ساحت پیامبر اسلام از سوی نشریه فرانسوی نه تنها از سوی مسلمانان بلکه از سوی همه آزادی خواهان جهان محکوم می شود و پشت صحنه این حرکت شرارت بار نشریه شارلی ابدو، سیاست های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است.

 

رییس بسیج هنرمندان گیلان تاکید کرد: پیام ما به طراحان چنین سناریوهای ضد بشری این است که به راستی که با چنین اعمالی تنها ادعای دروغین حقوق بشر خویش را زیر سؤوال برده و چهره خود را در برابر جهانیان منفورتر می کنند.

 

وی با بیان این که وقتی غرب گروه های تروریستی را برای سرکوب مردم عراق، سوریه و افغانستان آموزش می دهد روزی خون این مردم مظلوم که به ناحق ریخته شده است دامن آنها را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی که در نشریه شارلی ابدو رخ داد گوشه ای از این فرجام است که به زودی دامن ظالمان و مستکبران دنیا را می گیرد.

 

دولتی با تاکید براین که غرب به خاطر رسیدن به منافع استکباری خود گروه های تروریستی را تشکیل داد و آنها را تجهیز و اماده می کند تا بدترین جنایت ها را انجام دهند، افزود: تروریست های تکفیری زاده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

 

وی با اشاره به اقدام دوباره نشریه شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اسلام خاطرنشان کرد: در دین اسلام آماده است اگر دین ندارید آزاده باشید و این افراد همین امر را رعایت نمی کنند و اهانت  انها به پیامبر برای ضربه زدن به دین اسلام است.

 

رییس بسیج هنرمندان گیلان با اشاره اهداف شومی که دشمنان اسلام در سر می پرورانند، افزود: دشمنان اسلام در یک توطئه برنامه ریزی شده  به دنبال این هستند چهره دین را خدشه دار کنند.

 

وی با تاکید بر این که جنگ بین حق و باطل در دنیا  در جریان است، تصریح کرد: باید با یک همدلی بین جوامع اسلامی ایجاد شود چرا که استکبار جهانی از تفرقه بین مسلمین بهره می برنند.

 

دولتی با بیان این که مستکبران دنیا به دنبال این هستند که دنیا را بین خود تقسیم کنند و هرگز حق و حقوق ملت ها را در نظر نمی گیرند، گفت: بنابراین مسلمانان باید هوشیار باشند تا دیگر شاهد چنین بی عدالتی نه به دین نه آزادگی و نه به حقوق ملت ها باشیم./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات