۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۲۴۲۰۱۸
استاد حوزه و دانشگاه:

اهانت اخیر نشریه فرانسوی تکمیل پروژه اسلام هراسی غرب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر(ص) تکمیل پروژه اسلام هراسی غرب و به ویژه آمریکا است، خاطرنشان کرد: باید در برابر این پروژه ایستاد و از عزت و اقتدار امت اسلامی دفاع کرد.
حجت الاسلام آقاجاني، استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر مهربانی‌ها، اظهار داشت: متأسفانه عملکرد ضعیف مسلمانان در دنیای اسلام، عدم اتحاد بین آنها و کاهلی در مراجعه به متون الهی، عدم معرفی حوادث شاخص و برجسته کردن افراط و تفریط ‌ها از سوی دشمنان این فضا را برای دشمنان ما ایجاد کرده که به بهترین مخلوق عالم که همه خصوصیات خوب را دارا است توهین کنند.

 

وی با بیان این که انذجار خود را نسبت به این حادثه شنیع اعلام می کنیم، اذعان داشت: غربی‌ها مفهوم احترام را نمی دانند و حقوق بشر و آزادی بیان را بیشتر به نفع خود معنا می کنند.

 

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به این که آنها هرجا به ضررشان است آزادی بیان و تروریست را بد اعلام می کنند، گفت: آیا در اروپا در مورد هلوکاست می توان سخن گفت؟ آنان ادیان را نمی فهمند و به دنبال دکور هستند و می خواهند با هر طریقی به اهداف خود برسند.

 

وی با اشاره به سکوت کشورهای اسلامی در برابر این اقدام ننگین غربی ها، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای مدعی منطقه باید به رسالت تاریخی خود در برابر این حرکت ضد دینی غربی ها عمل کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر(ص) تکمیل پروژه اسلام هراسی غرب و به ویژه آمریکا است، خاطرنشان کرد: باید در برابر این پروژه ایستاد و از عزت و اقتدار امت اسلامی دفاع کرد.

 

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به این که امروز تروریسم رسانه‌ای غرب با اهانت به مقدسات دینی به ویژه پیامبر گرامی اسلام پروژه اسلام هراسی در دنیا را رهبری می کند، گفت: اگر امروز امت اسلامی به وظیفه تاریخی خود در برابر این اقدام موهن غرب ایستادگی نکند به حتم جسارت های آنها ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام زیباترین و جذاب‌ترین چهره در جهان است، افزرود: بر اساس آمارهای رسمی نام زیبای «محمد» پرطرفدارترین و پرتکرارترین نام در همه جهان است که این نشان دهنده جایگاه و عظمت پیامبر رحمت است.

 

حجت الاسلام آقاجانی خاطرنشان کرد: نظام سلطه به سرکردگی صهیونیست ها امروز بنای مبارزه با آرمان‌های الهی و رهایی‌بخش پیامبر(ص) را آغاز کردند و ملت های اسلامی نیز باید در صف نخست مبارزه با این پدیده شوم بیاستند.

 

این مبلغ دینی با اشاره به عملکرد مسؤولان در برخورد با این توهین، اظهار داشت: متأسفانه عکس العمل مدیران ما در کشور بسیار ضعیف بوده است و این امر موجب جسارت‌های بیشتر دنیای استکبار می شود.

 

وی با بیان این که جهان اسلام در برابر این اهانت سنگین دنیای غرب وظیفه و مسؤولیت تاریخی دارد، خاطرنشان کرد: اگر جهان اسلام باور داشته باشد و در مقابل این حرکت بایستند، انقلابی دیگر به وجود می آورند، متأسفانه سران کشورهای اسلامی در این خصوص بسیار ضعیف عمل کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات