۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۴۲۱۵۸

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله با حضور مسؤولان کشوری و فعالان سیاسی

خبرگزاری رسا ـ سعید جلیلی در مراسم بزرگداشت شهدای اخیر حزب الله تاکید کرد: شهادت توسط صهیویست ها برای حزب الله یک افتخار بزرگ است و شهادت این عزیزان نابودی استکبار را رقم می زند.
حزب الله لبنان
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مراسم ترحیم شهید جهاد مغنیه و سایر شهدای حزب الله که اول بهمن ماه در دفتر حزب الله لبنان برگذار شد، گفت:شهادت به دست رژیم صهیونستی یک افتخار است وضعیت امروز در جهان اسلام و حضور داعش در منطقه توسط نیروی استکبار صورت گرفته است.
 
وی افزود: شهادت نیروهای حزب الله سند همدستی صهیونیست ها با استکبار است، مردم منطقه شاهد همدستی و حمایت تروریست ها توسط رژیم اشغالگر صهیونیست هستند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: شهادت توسط صهیویست ها برای حزب الله یک افتخار بزرگ است و شهادت این عزیزان نابودی استکبار را رقم می زند.
 
جلیلی با اشاره به همبستگی بین شیعه و سنی اظهار کرد: وحدت موجود در منطقه برای مردم مسلمان اهمیت دارد و نیرو های مقاومت در جنگ 33 روزه جنگ هشت روزه این وحدت را نشان دادند و ان شا الله این وحدت تداوم یابد.
 
در این مراسم  همچنین محسن رفیق دوست از فعالان سیاسی در زمان انقلاب حضور یافت و با بیان اظهار موفقیت برای لبنان گفت: زمان نابودی اسراییل نزدک است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
وی افزود: قدرت نیرو های آزاد کننده سزمین های اشغالی نزدیک است و زمان دوری برای نابودی اسراییل نمی بینم.
 
 
رفیق دوست افزود: بیداری اسلامی در قلب کشور آمریکا شروع شده است و ایران الگوی برای کشور های اسلامی است، آینده برای ایران اسلامی است و به زودی اسراییل نابود خواهد شد.
 
در این مراسم همچنین ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی، صفی الدین نماینده حزب الله در لبنان، سفیر سوریه در ایران و جمعی از سران جنبش حماس و حزب الله، محمود دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات،احمدی مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی، حسین انتطامی معاون وزیر ارشاد حضور یافتند. /818/پ203/ج
 /818/
ارسال نظرات