۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۴۲۱۶۰
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

صهیونیست ها صحنه گردان اصلی پروژه اسلام هراسی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با محکوم کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی، گفت: امروز سکوت در برابر حرمت‌شکنی سخیفانه نشریه‌ای که با پشتوانه صهیونیست‌ها به اجرای پروژه شکاف بین مسلمانان می‌پردازد خیانت به قرآن و رسول گرامی اسلام است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو اظهار داشت: امروز مستکبران نسبت به فراگیری و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند، به همین دلیل به رفتارهای غیرانسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل است، متوسل شده‌اند.

 

حجت الاسلام اشجری گسترش قدرت اسلام در دنیا را دلیل اسلام هراسی دشمنان دانست و تصریح کرد: برای اینکه این موج گرایش به سمت اسلام در اروپا و آمریکا کاهش پیدا کند دشمنان از هر دسیسه ای استفاده می کنند.

 

وی با بیان این که این گونه اقدامات ضد دینی بدون شک هیچ خللی در گسترش اسلام ناب محمدی به وجود نخواهد آورد، افزود: مسلمانان جهان در پی اهانت و هتک حرمت به نبی مکرم اسلام(ص) سکوت نکرده و مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به این اقدام موهن، جهانی اعلام خواهند کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این که این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی می‌دانند در صورتی که هیچ ارزشی نسبت به اصول اولیه اخلاقی و انسانی قائل نیستند، گفت: امروز سکوت در برابر حرمت‌شکنی سخیفانه نشریه‌ای که با پشتوانه صهیونیست‌ها به اجرای پروژه شکاف بین مسلمانان می‌پردازد خیانت به قرآن و رسول گرامی اسلام است.

 

وی با اشاره به این که پروژه افراطی و خطرناک صهیونیسم با چاپ کاریکاتورهای موهن از رسول رحمت در نشریه‌ای فرانسوی بهانه‌ای بود تا با اسلام هراسی، موج سرکوب ملل مسلمان را در جهان تدارک کنند، افزود: دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان اجازه هتک حرمت به مقدسات میلیاردها مسلمان را به خود ‌داد و این در حالی است که هیچ یک از نویسندگان و طنزپردازان اروپایی بر اساس دستور قضایی این کشور حق ندارند درباره هولوکاست سخن بگویند.

 

حجت الاسلام اشجری گفت: هتک حرمت به ساحت متبرک رسول گرامی اسلام(ص) از سوی هر کشور، سازمان، نشریه و رسانه‌ای محکوم و موجب جریحه‌دار کردن قلوب مسلمانان است و اگر کسی به بهانه آزادی بیان به باور مسلمانان اهانت کند با مشت کوبنده مسلمانان مواجه خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت اهانت گستاخانه نشریه هتاک فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر رحمت از همه عاشقان آن برگزیده پروردگار، دعوت می‌ کند، برای ابراز ارادت به رسول رحمت و اعلام انزجار و نفرت از هتاکان حریم نبوی در تظاهرات روز جمعه سوم بهمن ماه، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه حضوری گسترده داشته و این اقدام شنیع را محکوم کنند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات