۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۴۲۱۷۶
وزیر دفاع و نیرو های پشتیبانی:

شهادت سربازان حزب الله سبب افزایش قدرت جریان مقاومت می شود

خبرگزاری رسا ـ سردار دهقان در مراسم ترحیم شهدای حزب الله گفت: شهادت سربازان حزب الله نه تنها از مقاومت مردم لبنان کم نمی کند بلکه سبب افزایش قدرت جریان مقاومت می شود.
سردار دهقان وزير دفاع

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در مراسم ترحیم شهید جهاد مغنیه و جمعی از شهدای حزب الله که در اول بهمن ماه در دفتر حزب الله برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: جریان مقاومت از اولین حمله اسراییل به خاک لبنان در سال 1982 شکل یافت و از همان زمان هم ابعاد این نهال نورسته گسترده تر شد.

 

وی افزود: موضع ما نسبت به این موضوع ثابت است امروز مقاومت به نمایندگی از تمام مسلمانان در مقابل صهیونیست‌ها و جریان تکفیری‌ها در حال اقدام است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با بیان بکارگیری تمام ظرفیت ها جهت حمایت از نیرو های مقاومت خاطرنشان کرد: ما از نیرو های مقاومت حمایت خواهیم کرد و این اقدام صهیونیست‌ها نیز قطعا بی پاسخ نمی‌ماند، مهم ظرف زمانی و مکانی است که اقتضای پاسخ دادن به این حادثه را داشته باشد.

 

سردار دهقان همچنین در رابطه با اقدامات دولت جمهوری اسلامی برای تسلیح کرانه باختری گفت: موضع ما در این رابطه فرقی نکرده است؛ این سیاست ثابت و کلی نظام جمهوری اسلامی است و در این مسیر تمام ظرفیت‌ها را بکار خواهیم گرفت و آن را محقق خواهیم کرد.

 

وزیر دفاع و نیرو های پشتیبانی و درباره تهدید اخیر یکی از مقامات نظامی غربی برای حمله به ایران اظهار داشت: اگر شهامت این کار را دارند اقدام کنند.

 

سردار دهقان با اشاره به جنگ 33 روزه و جنگ غزه گفت: اسراییل با شهادت عماد مغنیه و ترور شهیدان سیدعباس موسوی و شیخ راغب حرب، سعی کرد تا به جریان مقاومت آسیب وارد کنند اما این شهادت ها از مجاهدت و مقاومت کم نمی کند بلکه برآن می افزاید./818/پ202/ب6

ارسال نظرات