۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۴۲۲۱۲
امام جمعه موقت مشهد اردهال:

توهین به پیامبر اکرم سبب ترویج اسلام و معرفی چهره واقعی دشمنان شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد اردهال گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبراسلام(ص) توطئه‌ای صهیونیستی اسرائیلی بود که دشمنان از این طریق به دنبال خدشه وارد کردن به اسلام و چهره پیامبر رأفت و خوبی‌ها بودند ولی این کار سبب ترویج اسلام و معرفی چهره واقعی دشمنان شد.
حجت الاسلام محمد عباسي

حجت الاسلام محمد عباسی، امام جمعه موقت مشهد اردهال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: اهانت به پیامبر اسلام (ص) مردم کشور های اروپایی و سایر کشور های جهان برای شناخت بیشتر از پیامبر اکرم(ص) حساس نموده و این حرکت دشمنان اسلام زمینه را برای ترویج بیشتر اسلام و پرده برداری از چهره واقعی استکبارجهانی شده است.

 

به گفته وی، توهین به مقدسات ادیان از دیدگاه بزرگان و علمای ادیان مختلف مردود است و این اقدامات موهن مطمئناً بر خلاف قوانین بین المللی و موضوعات حقوق بشری است.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال با اشاره به این که این اقدامات کوچکترین خدشه ای به جایگاه رفیع پیامبر اسلام(ص) وارد نخواهد کرد گفت: اهانت نشریه موهن شارلی ابدو باعث ارادت بیشتر و هوشیاری بیشتر مسلمانان جهان در رابطه با دین و مذهب اسلام را به همراه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام عباسی گفت: اهانت به پیامبر اسلام (ص) باعث شده تا مردم کشور های اروپایی و سایر کشور های جهان، به دنبال شناخت بیشتر از پیامبر (ص) باشند که این موضوع زمینه ای برای ترویج اسلام و مشخص شدن چهره استکبار غرب است.

 

وی با اشاره به این که اقدام موهن نشریه شارلی ابدو قلب مسمانان جهان را جریحه دارکرده است افزود: مسلمانان جهان با تجمع وراهپیمایی ضمن فریاد نفرت و خشم خود از دشمنان اسلام و پیامبر اسلام (ص)، نشان دادند که پیامبر اسلام، پیامبر رأفت و خوبی ها است.

 

وی افزود : وحدت بین مسلمانان سبب شکست دشمنان در دستیابی به اهداف شان می شود و وجود گروه های تروریستی داعش که دست پرورده و عامل استکبار جهانی و صهیونیست است، نباید تداوم داشته باشد.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال گفت: گروه تروریستی داعش باعث ضربه زدن به اسلام و خدشه دارکرده اسلام شده است که یکی از اقدامات آنها برای خدشه دار کردن اسلام و مسلمانان توهین نشریه فرانسوی بود.

 

 حجت الاسلام عباسی افزود: دست های پنهان دشمن برای مردم جهان رو شده است و همه جهانیان به خوی استکباری صهیونیست ها و حامیان آنان پی برده و اسلام ناب محمدی روز به روز در دل های آزادی خواهان سراسر جهان جای گرفته و دشمنان اسلام ذلیل و پست تر شده اند./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات