۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۴۲۴۳۷
امام‌جمعه موقت بیرجند:

نامه رهبری خط پایانی بر توطئه‌های استکبار جهانی علیه اسلام محمدی بود

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه موقت بیرجند با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر استکبار اسلامی (گروه‌های تکفیری و وهابیت) و استکبار غرب دست‌به‌دست هم برای مقابله با موج اقبال به اسلام بسیج شده‌اند، گفت: نامه رهبری خط پایانی بر توطئه‌های استکبار اسلامی و استکبار جهانی علیه اسلام ناب محمدی بود.
حجت الاسلام محسن مشرفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام محسن مشرفی، امام‌جمعه موقت بیرجند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابیان این‌که غرب به کمک استکبار اسلامی (وهابیت و جریان‌های تکفیری) در سال‌های اخیر دست‌به‌دست هم داده و به دنبال تخریب و تحریف اسلام ناب محمدی هستند، گفت: هدف غرب از این اقدام جلوگیری و مقابل با موج اقبال به اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

 

 وی تصریح کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی شمالی خط پایانی بر توطئه‌های استکبار اسلامی و استکبار جهانی بود.

 

امام‌جمعه موقت بیرجند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این نامه از جوانان اروپایی و آمریکایی خواستند که ملاک خود را از شناخت اسلام رفتارهای عده از وهابیت وعده‌ای شیعیان لندی قرار ندهند بلکه به‌جای فهم اسلام از رفتار این گروه‌ها، لحظه‌ای در آیات نورانی قرآن کریم تدبر و تفکر داشته باشند تا حقانیت اسلام برای آن‌ها آشکار شود.

 

حجت‌الاسلام مشرفی با انتقاد از برخوردهای دوگانه غرب و تفسیرهای خاصی که از مفهوم دفاع از آزادی و حقوق بشر دارند، ادامه داد: آن‌ها به بهانه دفاع از آزادی، هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) را توجیه می‌کنند و به این وسیله می‌خواهند اسلام و مسلمانان را تحقیر کنند.

 

وی جوانان ایرانی اسلامی را بهترین مبلغان برای اسلام ناب محمدی عنوان کرد، گفت: جوانان ایران اسلامی با رفتار و گفتار خود می‌توانند جوانان اروپایی را با اسلام ناب محمدی و سیره پیامبر اکرم (ص) آشنا کنند و این رسالت جوانان رسالتی مهم است که بسترهای ظهور را فراهم کرده و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کند.

 

امام‌جمعه موقت بیرجند پیشرفت در عرضه‌های علمی و فرهنگی، و فعالیت هدفمند جوانان ایرانی را از راهکارهای بسیار مهم برای انتقال پیام اسلام از سوی جوانان ایرانی به جوانان اروپایی عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام مشرفی خطاب به سران کشورهای غربی اظهار کرد: پروژه اسلام هراسی و معرفی اسلام به‌ عنوان یک دین خشونت‌طلب از سوی شما، دیگر نخ‌نما شده و خودتان هم می‌دانید با اصل اسلام و پیشرفت رو به گسترش این دین و آرمان‌های ظلم‌ستیزی آن مشکل‌ دارید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز پیمان کمپ دیوید اشاره کرد و گفت: این پیمان جز توجیه و تثبیت رژیم غاصب اسراییل و نابودی اسلام هدف دیگری نداشت و یهودیان صهیونیست با استقرار در فلسطین به دنبال نابود کردن اسلام و مسلمانان هستند.

 

وی با اشاره به این‌که ملت ایران به بهانه مذاکرات هسته‌ای هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد، یادآور شد: ما خوب می‌دانیم که انرژی هسته‌ای بهانه غرب است و هدف غرب از مخالفت با ایران مخالفت با اصل اسلام ناب محمدی است و به همین خاطر ما هرگز از موضع هسته‌ای خود کوتاه نخواهیم آمد زیرا می‌دانیم کوتاه آمدن از موضع هسته به کوتاه آمدن از آرمان‌های اسلامی ختم می‌شود./968/پ201/ب6

ارسال نظرات