۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۴۲۴۶۰
روحانیان شرق مازندران:

توهین به ساحت پیامبر نشان‌ از ناتوانی دنیای غرب در برابر منطق اسلام است

خبرگزاری رسا ـ جمعی از روحانیان شرق مازندران، توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلامی را نشان دهنده ناتوانی دنیای غرب در برابر منطق جهان اسلام دانستند.
شارلي ابدو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی هتک حرمت توهین به ساحت مقدس نبی اکرم محمد مصطفی (ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: این توهین، هتاکی و این اعمال زشت دشمنان علیه اسلام و مقدسات، در پی موج اسلام هراسی و هراس از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

حجت الاسلام خوشرو با بیان این که همه این دشمنی ها و کینه توزی ها برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب در جهان است، افزود: تلاش دشمنان برای گسترش اسلام هراسی و بدست آوردن بهانه بیشتر برای حضور در منطقه خاورمیانه و فشار مضاعف بر اسلام و مسلمانان است.

 

وی ادامه داد: دشمن بداند که اهانت به پیامبر اکرم(ص) اهانت به همه ادیان و مسلمین جهان است و این اقدامات از عشق و علاقه مسلمین به پیامبر اکرم(ص) نمی کاهد بلکه باعث بیداری مردم می شود.

 

حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر گفت: دشمنان اسلام همواره در پی توطئه برای نابودی کامل اسلام هستند و باید مسلمانان با بصیرت، هماهنگی و اتحاد توطئه های آنان را خنثی کنند.

 

وی اظهار داشت: کینه توزی ها، انتشار کاریکاتور و توهین به ساحت نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) بیانگر خشم و استیصال استکبار جهانی از صلابت و عظمت و حقانیت دین مبین اسلام است که همه ما باید با اعتراض و محکومیت این هتاکی، اتحاد خود را به جهان نشان دهیم.

 

حجت الاسلام بشیر عالیشاه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: متأسفانه دولت فرانسه و کشورهای مدعی حقوق بشر توهین به مقدسات مسلمانان را آزادی بیان تلقی کرده و از این اقدام نسنجیده در عین ناباوری حمایت کردند که ما با محکومیت این توهین به حضرت محمد(ص) خواستار محاکمه سران این هتاکی هستیم.

 

وی با اشاره به این موضوع که دشمن دائم در پی تفرقه اندازی میان مسلمانان است، خاطر نشان کرد: اتحاد و همدلی، رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان است و دفاع از انقلاب و ارزش های آن از وظایف مهم همه ما در جامعه اسلامی است.

 

به گزارش رسا، روحانیان و طلاب شرق مازندران، امروز جمعه همگام با نمازگزاران مناطق مختلف پس از اقامه نماز با انجام راهپیمایی ،اقدام نفرت انگیز نشریه فرانسوی را محکوم کردند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات