۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۴۲۴۹۰
رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها دو روی تروریسم هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان با تأکید براینکه که عملیات بعلبک نشان دهند حقانیت مقاومت اسلامی است، گفت: رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها دو روی تروریسم هستند.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد یزبک، رییس هیئت شرعی حزب الله لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در بارگاه سیده خوله دختر امام حسین (ع) برگزار شد، شهادت شماری از مجاهدان مقاومت در منطقه قنیطره را یادآور جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن «سید عباس الموسوی» دبیر کل سابق جزب الله و خانواده‌اش خواند و تاکید کرد که این جنایت جنایتکاری دشمن و بر حق بودن مقاومت را نشان می‌دهد.

 

این عضو ارشد حزب الله گفت: این تجاوز وحدت ارتباط بین دو روی سکه تروریسم یعنی تروریسم صهیونیستی و تکفیری را نشان داد. خون‌های پاک شهدای قنیطره، ضرورت چنگ زدن امت به قضیه مرکزی خود و نشانه رفتن سلاح به سوی فلسطین به منظور آزادی سازی قدس را تاکید کرد.

 

رئیس هیئت شرعی حزب الله جانفشانی‌های ارتش لبنان در رویارویی با تروریست‌ها در منطقه «رأس بعلبک» و خنثی سازی طرح‌های افراد مسلح برای اجرای انفجارها در داخل لبنان را ستود و بر لزوم حمایت همه جانبه از ارتش تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم پیگیری پرونده نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی ربوده شده از سوی گروهک‌های تروریستی جبهه النصره و داعش تاکید کرد./983/د101/ک

ارسال نظرات