۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۴۲۴۹۳
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

هرگاه در برابر غرب نرمش نشان داده ایم گستاخی و هتاکی آنها بیشتر شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که نرمش در برابر دشمن آنها را جری‌تر‌ می‌کند، گفت: مسؤولان ما به گونه‌ای رفتار نکنند که میدان برای جسارت کردن غربی‌ها به مقدسات اسلامی و ارزش‌های دینی فراهم شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: بدون شک اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اسلام قلب همه مسلمانان را جریحه دار کرد.


وی توهین به پیامبر اسلام از سوی نشریه فرانسوی را نشانه کینه توزی و عجز دشمنان اسلام و غرب در برابر بیداری اسلامی ذکر کرد و گفت: این نوع اقدامات و توهین‌ها، اهانت به تمام ادیان آسمانی است.


امام جمعه خرم آباد تأکید کرد:‌ این گونه اقدامات از
سوی دشمنان نشان می‌دهد که غرب در برابر منطق، استدلال و حقانیت اسلام و مسلمانان به عجز آمده بنابراین به اهانت، تمسخر و کوچک کردن مقدسات دینی روی می‌آورد.


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌‌که توهین به پیامبر اسلام اقدامی حساب شده از سوی غربی‌ها برای ایجاد اسلام هراسی و تفرقه بین مسلمانان است، ‌ابراز کرد: این توطئه در راستای خدشه وارد کردن و تند نشان دادن مسلمانان و رهبران الهی و دینی صورت گرفت.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این‌که پیامبر اسلام(ص) مظهر خلق عظیم هستند، خاطرنشان کرد:‌ عطوفت و مهربانی پیامبر(ص) در طول تاریخ زبانزد است و این امر به خوبی از سوی ایشان در ماجرای فتح مکه خود را نمایان کرد.


امام جمعه خرم آباد توهین به پیامبر(ص) را دسیسه‌ای جدید برای اسلام هراسی دانست و گفت: همان کسانی که دست داعش را در ارتکاب جنایت باز گذاشتند، نشریه فرانسوی را نیز در اهانت به پیامبر(ص) همراهی و حمایت کردند.


وی دست استکبار جهانی را در ماجرای توهین به پیامبر اسلام و حمایت و تأسیس گروه‌های تکفیری قابل رؤیت خواند و اظهار داشت: قطعا پشت سر همه این توطئه‌ها استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد.


نماینده ولی فقیه در لرستان وحدت و همدلی مسلمانان را بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان ذکر کرد و گفت: در برابر این اهانت باید وحدت و انسجام مسلمانان قوی تر از گذشته شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) است،‌ تصریح کرد: ایران اسلامی در این عرصه نیز باید پیشقدم باشد و صرف محکوم کردن این‌گونه رفتارها از سوی مردم و در فضای مجازی کافی نیست.


وی در ادامه با بیان این‌که دولت به ویژه مسؤولان وزارت امور خارجه باید در روابط خود با غرب با احتیاط  و حساب شده برخورد کنند،‌ تأکید کرد: مسؤولان ما به گونه‌ای رفتار نکنند که میدان برای جسارت کردن غربی‌ها به مقدسات اسلامی و ارزش‌های دینی فراهم شود؛ باید با دشمن طوری رفتار کرد که جای هیچ گونه سوء استفاده‌ای از سوی آنها فراهم نشود.


امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این‌که دشمنی آمریکا و غرب علیه انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و این امری روشن و پایان ناپذیر است،‌ گفت: دشمنان اگر ذره‌ای نرمش و انعطاف از سوی مسؤولان ما ببینند، جسارت خود را بیشتر می‌کنند.


وی تصریح کرد: تاریخ و تجربه ثابت کرده که هر وقت ما در برابر غرب نرمشی نشان داده‌ایم به ما تاخته و زیاده خواهی آنها بیشتر شده است.


نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: دستور دین ما این است که در برابر متکبران رفتار متکبرانه و در برابر دشمنان رفتار محتاطانه را در پیش گیریم و همه باید به این اصل دینی توجه کرده و بر آن پایدار و ثابت قدم باشند./927/ت302/ج

ارسال نظرات