۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۲۴۲۵۰۰
رییس مجمع علمای صور لبنان:

حزب الله تا آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل به مقاومت ادامه می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تأکید کرد که حزب الله تا آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌ها و نابودی اسرائیل به ومقاومت ادامه می‌دهد.
شيخ علي ياسين



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه‌ هفتگی این مجمع که امروز منتشر شد، با تأکید براینکه پاسخ مقاومت به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه القنیطره سوریه و شهادت 6 تن از نیروهای حزب الله حتمی و کوبنده خواهد بود، گفت: حزب الله لبنان تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی به مقاومت خود ادامه می‌دهد.

 


وی افزود: اقدام صهیونیست‌ها در القنیطره حماقتی بیش نبود. هدف قرار دادن نیروهای مقاومت که در حال نبرد با گروه‌های تکفیری بودند پشیمانی بزرگی را برای اسرائیل به بار می‌آورد.

 

این عالم لبنانی اسرائیل را در وضعیتی منفعلانه توصیف کرد و گفت: خون شهدا به هدر نمی‌رود بلکه پیروزی بزرگی را برای مقاومت به بار می‌آرود. خون شهدای مقاومت موجب آگاهی مردم از توطئه‌های صهیونیستی و تقویت اراده آنان در نبرد با اشغالگران می‌شود.

 

شیخ علی یاسین با اشاره به اینکه خون شهدای حزب الله عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر از پیش می‌کند، ابراز داشت: محور مقاومت و نیروهای بازدارنده آن به مبارزه با تکفیری‌ها و اسرائیل تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند و هیچ اتفاقی نمی‌تواند آنان را از این امر باز بدارد.


وی خاطرنشان کرد: محور مقاومت تا زمانی که فلسطین به صاحبان اصلی آن باز نگردد از نبرد با اسرائیل و هم پیمانان آن عقب نشینی نمی‌کند و تا زوال اسرائیل با تمام توان به مبارزه با این رژیم ادامه می‌دهد./983/ب901/ک

ارسال نظرات