۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۴۲۵۲۵
نماینده مردم رشت در مجلس:

اهانت به مقدسات دینی با فرهنگ و منطق هیچ انسان آزاده ای سازگار نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان این که اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو با فرهنگ و منطق هیچ انسان آزاده ای سازگار نیست، گفت: توهین مقدسات ادیان الهی از سوی همه انسان ها مورد سرزنش قرار می گیرد.
نماينده مردم رشت در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حسن تامینی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو با فرهنگ و منطق هیچ انسان آزاده ای سازگار نیست اظهار داشت: توهین مقدسات ادیان الهی از سوی همه انسان ها مورد سرزنش قرار می گیرد.

 

وی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و تضعیف اسلام ناب را سیاست استکبار عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش های شوم و توطئه هایی که تاکنون دشمنان اسلام برنامه ریزی و اجرا کرده اند این هدف برای همه جهانیان آشکار شده است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که آمریکا و سران استکبار با اجرای چنین نقش هایی به دنبال پیاده کردن سیاست های خود هستند، خاطرنشان کرد: امروز پروژه اسلام هراسی دشمنان اسلام مطرح می شود و دشمنان می خواهند از هر روشی برای تحریک اذهان عمومی علیه اسلام استفاده کنند.

 

تامینی با بیان این که رژیم صهیونیستی و آمریکا با ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی به دنبال آسیب رساندن به آنها هستند، افزود: با توجه به اینکه مسلمانان آگاه و هوشیار هستند از شرایط سختی که ایجاد می شود به عنوان فرصت بهره برداری می کنند.

 

وی تصریح کرد: این اتحادی که امروز بین مسلمانان جهان در دفاع از پیامبر اسلام شکل گرفته است فرصت خوبی ایجاد کرده تا مسلمانان به این نتیجه برسند که دشمنان اسلام چه هدفی را دنبال می کنند و از این شرایط به عنوان فرصت برای همدلی بیشتر بهره بگیرند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شوررای اسلامی تصریح کرد: اتحاد مسلمانان و آگاهی آنها از توطئه های دشمنان پایان کار را برای آنهایی که می خواهند به اسلام ضربه وارد کنند را ایجاد کرده است.

 

تامینی با بیان این که همه فتنه های شکل گرفته بر علیه دنیای اسلام ساخته و پرداخته قدرت های استکباری دنیا است و همه این توطئه ها سنایورهایی است که از سوی خودشان نوشته شده است، افزود: آنها به دنبال این هستند که دنیا و افکار عمومی تحت تأثیر این سیاست بازی ها قرار گیرد، اما آنها آنقدر ناشیانه عمل می کنند که امروز ناشی ترین کشورها در سیاست خارجه متوجه این سناریوها شده اند.

 

وی با بیان این که هدف استکبار از ایجاد گروه های تکفیری فروش سلاح های خود به این تروریست ها است، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان آگاه هستند و برای دفاع از ارزش های اسلامی  همواره با اتحاد حضور دارند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات