۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۴۲۵۸۶

زنجیره انسانی بحرینی‌ها در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ علی سلمان

خبرگزاری رسا ـ بحرینی‌ها در اعتراض به تداوم بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق و عزم منامه برای محاکمه وی، زنجیره انسانی تشکیل دادند.
زنجيره انساني بحريني‌ها در اعتراض به تداوم بازداشت شيخ سلمان

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از مردم بحرین بعد از اقامه نماز ظهر امروز در مسجد العلویات که پیش از این از سوی رژیم آل‌خلیفه تخریب شده بود، در اعتراض به تداوم بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق و عزم رژیم آل‌خلیفه برای محاکمه وی در مقابل این مسجد زنجیره انسانی تشکیل دادند.

 

بر اساس این گزارش بحرینی‌ها از زمان بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق در روز هفتم دی‌ ماه گذشته تاکنون تقریباً همه روزه دست به تظاهرات زدند. روز گذشته نیز همه مناطق بحرین صحنه تظاهرات گسترده مردمی بود.

 

نیروهای امنیتی رژیم منامه ظهر شنبه (ششم دی ماه سال جاری) با محاصره کردن منزل شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامگرای الوفاق احضاریه اداره آگاهی را به وی تحویل داده و با حضور شیخ سلمان در ساختمان تحقیقات جنایی، از سوی وزارت کشور بازداشت و به دادستانی کل منتقل شد.

 

دادستانی کل نیز به بهانه بازجویی از شیخ علی سلمان ابتدا حکم بازداشت هفت روزه و سپس 15 روزه وی را صادر کرد و بعد از اتمام این مدت، اعلام کرد که شیخ سلمان حداقل تا زمان محاکمه در تاریخ 28 ژانویه (8 بهمن) در زندان خواهد ماند./994/ب102/د

ارسال نظرات