۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۴۲۵۸۹

استقبال چشم‌گیر روشندلان فلسطینی از اردوگاه‌های حفظ قرآن

خبرگزاری رسا ـ اردوگاه‌های حفظ قرآن کریم در غزه شاهد اقبال وسیع روشندلان فلسطینی به شرکت در برنامه‌های حفظ قرآن است.
روشندلان فلسطيني

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل عامر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن الکریم و سنت غزه با بیان این که روشندلان فلسطینی استقبال گسترده‌ای از مرکز حفظ قرآن کریم به عمل آورده‌اند، عنوان کرد: این مرکز به‌طور مستمر با افراد روشندل در ارتباط است و امکانات لازم را جهت حفظ قرآن کریم برای آنها تهیه می‌کند.

 

وی در ادامه با اشاره به هدف از برگزاری این اردوگاه‌ها، تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، فهم صحیح قرآن کریم و حفظ و نشر آن میان تمامی اقشار ملت فلسطین است تا در آینده راهنمای مردم در امور دینی و دنیوی شود.

 

عامر در ادامه با اشاره به اینکه تمامی فرزندان ملت فلسطین می‌توانند در فعالیت‌های دارالقرآن الکریم شرکت کنند، همه افراد ملت را به  حفظ قرآن کریم جهت رسیدن به آگاهی در امور دینی و دنیوی فراخواند.

 

همچنین رانیا ابوستیته، مربی حفظ قرآن در دارالقرآن، عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم با انتخاب روش‌های متنوع، عملکرد حفظ به قرآن‌آموزان روشندل را آسان کنیم.

 

وی افزود: جلسات حفظ قرآن کریم هر روز به‌صورت مستمر از ساعت 8 صبح لغایت 13 برگزار می‌شود، البته در بین این جلسات زمانی جهت استراحت نیز برای بهبود عملکرد قرآن‌آموزان، قائل شده‌ایم.

 

ابوستیته در پایان گفت: دارالقرآن الکریم برای هریک از فراگیران روشندل نسخه‌ای از قرآن کریم به خط بریل و نیز وسیله ایاب و ذهاب جهت سهولت در امر تردد در اختیار این قشر قرار داده است./994/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات