۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۴۲۵۹۰
وزیر کشور:

انسجام و وحدت کلید اصلی پیروزی در مشکلات است

خبرگزاری رسا ـ‌ وزیر کشور گفت: امروز به لطف برکات انقلاب اسلامی دیگر رسانه، اقتصاد و تکنولوژی انحصاری نیست؛ اگر همان‌طور که رهبر معظم انقلاب همواره تأکید می‌کنند انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم همیشه موفق خواهیم شد.
رحماني فضلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور با بیان این‌که در چنین جلساتی باید شکرگذار لطف و نعمت‌های خداوند باشیم که به ما توفیق داد در جمهوری اسلامی، حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی حیات داشته‌ باشیم اظهار داشت: حرکتی که طی سال های پس از انقلاب اتفاق افتاده است همواره باید مورد بررسی و یادآوری قرار گیرد. چراکه اگر تحلیل درستی از این حرکت نداشته باشیم نمی‌توانیم آن طور که باید قدر آن را بدانیم.
وی ادامه داد: شکرگذاری امروز ما از انقلاب اسلامی، تبعیت محض از رهبری است بنابراین وقتی ولایت را قبول می‌کنیم باید در تمام جهات این تبعیت را داشته باشیم. مردم تبلور اعتقادات دینی و اطاعت از رهبری در پیروزی انقلاب به شمار می روند.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی 22بهمن ماه،‌افزود: رییس جمهور در خصوص برگزاری مراسم 22 بهمن سال جاری دستور دادند که تمامی استان‌ها امکانات خود را در اختیار ستادهای دهه فجر قرار دهند و حتی امسال به دهیاری‌ها گفته‌ایم که باید حضوری ویژه نسبت به سال‌های قبل در 22 بهمن داشته باشند و در این صحنه حاضر باشند.
رحمانی با بیان این‌که شرایط امروز مواجه ارزش های لیبرالی با اعتقادات اسلامی است،‌افزود: در این شرایط زمانی برای تداوم انقلاب اسلامی باید دین خدا را یاری کنیمچراکه انقلاب اسلامی ایران کاملا برگرفته از دین خدا است.
وی امام خمینی(ره) را همچون نوری در ظلمات دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) به همراه شهدای انقلاب که همچون جرقه هایی برای نابودی نظام کفر بودند،‌ انفجار نوری را در سال 57 رقم زدند که جهانیان را مبهوت خود کردند.
وزیر کشور یادآور شد: ما با یاری خداوند توانستیم در حوزه سیاست داخلی از ثبات و نشاط بالایی برخوردار باشیم و در حالی که فشارهای بسیاری را متحمل می شدیم توانستیم نظام اسلامی را در منطقه هدایت کنیم. در سال 57 مردم ساختارهایی که متکی بر ظلم و استکبار بود را از بین بردند.
رحمانی فضلی در ادامه گفت: در شرایط کنونی دشمنان ما قبول کرده‌اند که هیچ تحولی در منطقه بدون دخالت ایران رقم نمی‌خورد. چرا که ایران توانسته کشوری اثرگذار مشکلات خود را پست سر بگذارد. ظهور و حضور فرقه‌های انحرافی تحت عنوانین داعش و القاعده به دنیا نشان داد که فرقه‌های دست نشانده به جز ظلم و سبوعیت چیزی را به ارمغان نمی‌آورند و در مقابل نشان داد که چهره اسلامی که ایران ارائه می‌دهد درخشنده‌تر است. بدانید که امروز عراق و لبنان و سوریه می‌دانند که تنها حامی آنان ایران است و امروز مرجعیت عراق در جایگاه بالای تحولات قرار گرفته است.
وی با اشاره به جنگ جهانی اول و تحولات آن اظهار داشت: پس از جنگ جهانی اول که تقسیم‌بندی‌هایی را در پی داشت و نیز بعد از تقسیم‌ بندی جهان به دو قسم شرق و غرب در دوره سومی که بعد از فروپاشی شوروی رقم خورد جهان شکل دیگری به خود گرفته است که در این میانه انقلاب اسلامی ایران قدرت خود را در منطقه نشان داده است. پس باید در آرامش سیاسی منطقه اثرگذاری بیشتری از خود نشان دهیم که برای تحق این هدف لازم است یوم الله های کشور را به صورت مستمر یادآوری کنیم.
رحمانی فضلی در خاتمه با بیان این‌که امروزه کشورهای دنیا با شکاف‌های عمیقی در حوزه‌های مختلف روبرو هستند، ‌افزود: امروز به لطف برکات انقلاب اسلامی دیگر رسانه، اقتصاد و تکنولوژی انحصاری نیست؛ پس اگر همان‌طور که رهبر معظم انقلاب همواره تأکید می‌کنند انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم همیشه موفق خواهیم شد./814/پ202/ج
ارسال نظرات