۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۴۲۶۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ملت ایران پرچم دار گفتمان استکبار ستیزی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، گفت: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه گلوگاه به تبیین شعار حسینی پرداخت و اظهار داشت: اینکه می گوییم هر روز عاشورا و هر زمین کربلا، یعنی کربلا درگیری دو جبهه حق و باطل بود و هر روز که درگیری جبهه حق و باطل شکل بگیرد آن روز عاشورا است و ما مسلمانان باید ببینیم که آن روز در کدام جبهه قرار می گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تضعیف فرهنگ عاشورا یکی از اهداف مهم نظام سلطه بوده است، ادامه داد: اما علیرغم همه تلاش دشمن برای کمرنگ کردن و از بین بردن این فرهنگ ارزشی، شاهد هستیم که فرهنگ حسینی از هر زمان دیگری جاودانه تر شده و هر سال که بر ما می گذرد شور و شعور حسینی در دل مردم ما بیشتر می شود. 

 

 نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ عاشورا را رمز بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت این فرهنگ متعالی نظام اسلامی به الگویی تمام عیار در عرصه های مختلف برای دنیا تبدیل شده است.

  

وی با اشاره به این که فرهنگ ناب حسینی نظام و انقلاب ما را در برابر فتنه های داخلی و خارجی بیمه کرده است، تصریح کرد: دشمنان از جهانی شدن این فرهنگ اصیل و ارزشی بسیار هراسان هستند و می دانند گسترش آن در جهان مانع از ظلم و زورگویی آنها به ملت ها خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که زیارت عاشورا نقش زیادی در دشمن شناسی و برائت از دشمنان دارد، گفت: همانطوری که ائمه را دوست با دوستداران ولی فقیه، دوست و باید با دشمنانشان، دشمن باشید.

 

حجت الاسلام غلامی با یادآوری این که در حال حاضر مطالب قرآن با برخی دریافت های بشری سازگار نیست، افزود: باید به دنیا  بقبولانیم که احکام کتاب آسمانی مسلمانان قطعی و جاودانه است و زندگی مورد نظر اسلام زندگی شرافت مندانه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است. 

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.

 

 حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است.

 

وی صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات