۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۶۵۲
رسانه های اوکراینی:

رهبر انقلاب اسلامی مطالعه اسلام را به جوانان غربی توصیه کردند

خبرگزاری رسا ـ پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی و توصیه ایشان به جوانان این کشورها برای مطالعه و آشنایی با دین اسلام، در رسانه های اوکراین بازتاب داشت.
رهبر معظم انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری 'نووستی اوکراینی' روز شنبه در گزارشی نوشت: رهبر انقلاب اسلامی در نامه سرگشاده ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنها خواستند تا فریب تبلیغات دروغین غرب درباره اسلام که این دین را به عنوان دشمن معرفی می کنند، نخورند.

 

خبرگزاری اوکراینی نوشت: آیت الله خامنه ای این نامه را در رابطه با حوادث اخیر فرانسه و چند کشور دیگر غربی نوشتند.

 

'نووستی اوکراینی' در ادامه مطلب و به نقل از پیام رهبر معظم انقلاب افزود: غرب سعی دارد با ایجاد نفرت و وحشت از اسلام، از آن برای اهداف خود استفاده کند و این شیوه در غرب از مدتها پیش رایج و متداول شده است.

 

'رهبر انقلاب از جوانان آمریکایی و اروپایی دعوت کردند با مطالعه دین اسلام و کتاب قرآن تصور درست و غیرمغرضانه ای از این دین به دست آورند.'

 

تارنمای اوکراینی 'لیگابیزنس اینفورم' هم امروز در بخش اخبار مهم آنلاین خود نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانان اروپا و آمریکا دعوت کردند اسلام را دشمن خود نشمارند.

 

در گزارش این رسانه خاطر نشان شده : آیت الله خامنه ای که از سال 1989 رهبری ایران را برعهده دارد در نامه ای به جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی از آنان دعوت کردند هشیار بوده و فریب تبلیغات مسموم رسانه های غربی را برای اجرای طرح اسلام هراسی نخورند.

 

در گزارش رسانه اوکراینی آمده است: رهبر انقلاب ایران در نامه خود نوشتند که این نامه خطاب به جوانان غربی است و نه سیاستمداران این کشورها؛ زیرا جوانان برخلاف سیاستمداران که بطور عمدی از واقعیت ها دور شده اند، تشنه حقیقت هستند و آن را جستجو می کنند.

 

'لیگابیزنس اینفورم' افزود: رهبر دینی ایران به جوانان غرب گفتند، در مورد اسلام و قران کریم و پیامبر اسلام(ص) صاحب معلومات شوند و زندگی پیامبر گرامی اسلام را بخوانند و بیننند که اسلام دین رحمت است و آنچه که می خواهند به نام اسلام در غرب وانمود کنند، واقعیت ندارد.

 

در پایان رسانه اوکراینی یادآوری شد، پس از حوادث پاریس در اوایل سال جاری میلادی، در چند کشور اروپایی اجتماعات ضداسلامی برگزار و هزاران نفر در این اجتماعات در کشورهایی همچون آلمان و چک شرکت کردند.

 

در همین حال شبکه پنجم تلویزیون اوکراین در بخش اخبار برون مرزی خود با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا فرازهایی از توصیه های معظم له را در این نامه منتشر کرد.

 

در این گزارش گفته شد: کشورهای غربی به دروغ پردازی و توطئه چینی علیه دین اسلام عمل می کنند و این اقدامات را برای اهداف خود و مشوش کردن افکار عمومی علیه اسلام و مسلمانان انجام می دهند.

 

شبکه اوکراینی همچنین به نقل از نامه رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: در دو دهه اخیر تلاش های زیادی انجام گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود.

 

در این گزارش همچنین گفته شد رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غربی توصیه کردند به این تبلیغات توجه نکنند و برای آشنایی با اسلام واقعی و نه آن تصویر تحریف شده در رسانه های غربی، قرآن و دیگر کتاب های حاوی فرمایشات پیامبر اسلام (ص) را مطالعه کنند./982/ب103/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات