۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۴۲۹۰۲
نماینده سازمان در عراق:

آیت الله سیستانی سبب تحرک جهانی برای مبارزه با داعش شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده سازمان ملل در عراق از فتوای جهاد حضرت آیت الله سیستانی به عنوان عامل جنبش جهانی برای مبارزه با داعش یاد کرد.
ديدار شيخ عبدالمهدي کربلايي نماينده حضرت آيت الله سيستاني با نيکولاي ملادينف نماينده سازمان ملل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، نیکولای ملادینف نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) دیدار و گفت وگو کرد.

 

نیکولای ملادینف در این دیدار از فتوای جهاد حضرت آیت الله سیستانی تقدیر کرد و ادامه داد که این فتوا سبب تحرک جهانی برای مبارزه با داعش شد.

 

حجت الاسلام کربلایی نیز، مستندسازی جنایت های داعش علیه ملت عراق و همچنین یاری رسانی به آوارگان عراقی را مهمترین وظیفه سازمان ملل در برهه کنونی دانست.

 

وی افزود: برخی سازمان های بین المللی در حال حمایت مالی، تسلیحاتی و انسانی به تروریست های داعش هستند که سازمان ملل وظیفه دارد به این سازمان ها فشار وارد سازد. ملت عراق در حال خونریزی روزانه در برابر داعش است و بخش بزرگی از بودجه خود را در راه جنگ با این گروه صرف می کند.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه خداوند متعال پیروزی را به ملت عراق هدیه می دهد، تصریح کرد: ملت عراق با فداکاری بر داعش فائق می آید اما کشورهای حامی داعش مطمئنا در آینده با این پدیده دست و پنجه نرم خواهند کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات