۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۴۲۹۵۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

ادعای آزادی بیان غرب با سانسور پیام رهبری همخوانی ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که کشورهای غربی آزادی بیان را به سود خویش پیش می برند، تصریح کرد: اگر ادعای آنان صحیح است، نباید اصل پیام رهبر معظم انقلاب را سانسور کنند.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) فرانسه سپری برای آمریکا و اسرائیل غاصب شده است.

وی با اشاه به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی افزود: همه ملت های دنیا به ویژه آمریکا و اروپا مورد خطاب رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که مهم ترین هدف رهبر معظم انقلاب در این پیام سوق دادن جوانان آمریکا و اروپا به سوی واقعیت است، افزود: رهبر معظم انقلاب در این راستا از جوانان می خواهد بدون واسطه به حقایق پی ببرند.

وی در ادامه با بیان این که قرآن بهترین منبع برای آگاهی جوانان است، خاطر نشان کرد: ثأثیر این پیام در آینده ای نزدیک برای جهانیان روشن می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: اثر این پیام در عمق جان حقیقت جویان دنیا ورود پیدا می کند و بر قلب های آزادی بخش جهان نقش می بندد.

وی با اشاره به اسلام هراسی دشمنان اسلام یادآور شد: کشورهای آمریکایی و اروپایی در راستای جلوگیری از گسترش اسلام دست به توطئه های گوناگون می زنند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به نظرسنجی این دولت ها که تا صد سال آینده که جمعیت این دولت ها به سوی اسلام روی می آورند، خاطرنشان کرد: در این راستا کشورهای آمریکا و اروپا گسترش اسلام را خطر بزرگی در برابر هویت خویش می دانند.

وی افزود: کشورهای غربی در راستای حفظ هویت خویش دست به دسیسه های گوناگون علیه اسلام می زنند، غافل از این که اسلام در برابر هر سدی که آنان ایجاد کنند نفوذ می کند.

کشورهای غرب برای رسیدن به هدف خویش آزادی بیان را مطرح می کنند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ادعای کشورهای غرب از آزادی بیان خاطرنشان کرد: آنان با الفاظ بازی می کنند.

وی با بیان این که کشورهای غربی آزادی بیان را به سود خویش پیش می برند، تصریح کرد: اگر ادعای آنان صحیح است، نباید اصل پیام رهبر معظم انقلاب را سانسور کنند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که سانسور کردن رسانه های غربی مانع گسترش حقایق نخواهد شد، افزود: با توجه به علم روز، اعتقادات و تبلیغ در دنیای امروز، دشمنان اسلام شکست خواهند خورد.

وی در پایان با بیان این که جوینده یابنده است، عنوان داشت: هیچ دیواری مانع روشن شدن حقایق برای جوانان غرب نخواهد شد و غربی ها به زودی تسلیم اسلام ناب محمدی می شوند/9459/ت303/ب2

ارسال نظرات