۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۴۲۹۸۰

برنامه های سازمان بسیج طلاب خوزستان در دهه فجر تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با بیان این که برنامه بسیج طلاب با دو جامعه هدف اجرا می شود، گفت: در ایام الله دهه فجر تعدادی از روحانیان با همکاری پایگاه های بسیج طلاب سراسر استان صورت می گیرد.
دهه فجر

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که برنامه های بسیج طلاب با دو جامعه هدف اجرا می شود، گفت: در ایام الله دهه فجر تعدادی از مبلغان با همکاری پایگاه های بسیج طلاب در مدارس مقطع متوسطه حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نشست های بصیرتی اظهار داشت: نشست های بصیرتی ویژه طلاب و روحانیان جهت تبیین دستاوردهای فرهگی عقیدتی انقلاب در غرب آسیا برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در ادامه تصریح کرد: نشست هایی با عنوان زن و انقلاب اسلامی از سوی پایگاه های بسیج خواهران با نگاه مقایسه ای به زن پیش از انقلاب، زن دنیای مدرنیته و زن از منظر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: بازدید از خانواده های شهدای روحانی و دیدار با روحانیان جانباز از دیگر برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در ادامه گفت: برجسته سازی فرهنگ انقلاب اسلامی و دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی از مهم ترین مواردی است که مبلغان بسیجی حوزه علمیه خوزستان در دهه فجر به تبلیغ و سخنرانی پیرامون آن خواهند پرداخت.

وی فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی را نجات بخش جامعه برشمرد و افزود: تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان از مهم ترین مواردی است که باید در تبلیغات طلاب و روحانیان قرار گیرد.

برگزاری یادواره شهدای روحانی اهواز در اسفندماه

حجت الاسلام بهرام از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در اسفندماه خبر داد و گفت: در دهه فجر، در مدارس و دانشگاه ها با هماهنگی بسیج دانشجویی و دانش آموزی برنامه هایی با هدف آشنایی جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با نقش روحانیان در دفاع هشت ساله و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی به برپایی جلسات جهت برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدای روحانی شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه اشاره کرد و گفت: تاریخ دقیق وجزییات این یادواره در آینده اعلام خواهد شد./9464/ت302/ب2

ارسال نظرات