۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۴۳۰۲۰

همایش اصولگرایان در بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر از برگزاری همایش اصولگرایان با حضور دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خبر داد.
فاتحي حزب موتلفه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در نشستی با خبرنگاران از برگزاری همایش اصولگرایان خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همایش اصولگرایان با حضور جبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور برگزار می شود.

 

عبدالله فاتحی درباره زمان برگزاری این مراسم گفت: این همایش پنجم بهمن ماه سال جاری ساعت 19 در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار خواهد شد.
 
وی بیان داشت: از آنجایی که اصولگرایان پس از انتخابات ریاست جمهوری متوجه نقصی در کار خود شدند که وحدت و انسجام لازم و کافی را در آن انتخابات ندارند، به همین منظور همایش هایی را در سطح کشور برای برطرف کردن این نقصان برگزار کردند و یکی از این همایش ها در بوشهر بود.
 
فاتحی با بیان اینکه تفکر اصولگرایی با تکیه بر ارزش های اسلامی و مکتب تشیع علوی و برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری استوار است، گفت: اصوگرایان کسانی هستند که دل در گرو انقلاب اسلامی و تشیع دارند و آنان از آغاز تفکرشان در جهت خدمت به مردم محروم بوده اند و در طول هشت سال گذشته این را اثبات کرده اند.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر هدف اصلی اصولگرایان را جلب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم دانست و بیان داشت: اصولگرایان کسانی هستند که در جهت خدمتگذاری به مردم تلاش می کردند و بر کسی منت نمی گذاشتند.
 
وی افزود: در دوره ای که مجموعه اصولگرایان فعال بودند با وجود اینکه ممکن است در مدیریت کلان کشور ضعف هایی باشد اما در مجموع خدمت رسانی اصولگرایان در زمان حاکمیت بی نظیر بود.
 
فاتحی ادامه داد: با تحولاتی که به وجود آمد و اصلاح طلبان تحت عنوان اعتدال روی کار آمد، مشکلاتی ایحاد شد و همانطور که شاهد هستیم کارهای عمرانی راکد، و خدمت رسانی ها ناچیز است.
 
وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان بوشهر، اظهار داشت: در این سفر شاهد افتتاح پروژه مهمی نبودیم؛ مردم توقع داشتند موضوع راه آهن بوشهر شیراز احیا شود، اما متاسفانه هیچ اقدام و حرکت رو به رشدی پیرامون این موضوع دیده نشد.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به موضوع اشتغال جوانان و فعالیت های فرهنگی گفت: مردم استان بوشهر از رییس جمهور انتظار داشتند در استانی که سابقه فرهنگی غنی دارد اقدام مناسبی صورت گیرد و در کل آثار سفر آنطور که مردم انتظار داشتند جلوه ای نداشت./833/پ202/ب4
ارسال نظرات