۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۱۲۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

بیش از 500 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی در دهه فجر در این استان خبر داد.
حجت الاسلام غلامي

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ضرورت توجه به برنامه‌ها با محوریت دهه فجر بیان داشت: در این ایام بیش از 500 برنامه فرهنگی با همکاری سازمان در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب، عنوان داشت: با همکاری متولیان مساجد، بسیاری از برنامه های این ایام با محوریت مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این که حضور راویان انقلاب، ائمه جماعت و روحانیان مبلغ در مساجد در راستای تقویت برنامه های دهه فجر در مساجد ضروری است، افزود: در ایام الله دهه فجر باید جوانان و نوجوانان را با آثار انقلاب، عملکرد انقلاب و نفوذ انقلاب آشنا کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر در لرستان خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ، محافل انس با قرآن، خاطره‌گویی حماسه‌سازان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی ساکن در شهرستان، برپایی نمایشگاه انقلاب، شعرخوانی، اجرای سرود و مدیحه‌سرایی بخشی از برنامه‌های برجسته با محوریت جشن‌های انقلاب در خرم آباد است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام مبلغ در روستاها و مناطق محروم استان در ایام دهه فجر افزود: مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی روستاهایی که دارای روحانی مستقر هستند برگزار می‌شود.

وی نقش روحانیان و مبلغان اعزامی را در راستای معرفی و  تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بسیار اثرگذار دانست.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: برگزاری جشن شب‌های انقلاب در مساجد، گفتمان های دینی، فرهنگی، سیاسی، مسابقات کتابخوانی و جشنواره قرآنی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

وی تصریح کرد: جشنواره قرآنی و محافل قرآنی با حضور دانش آموزان در تمامی شهرستان های استان، با حضور قاریان کشوری و استانی برگزار می شود./9459/ت303/ب

ارسال نظرات