۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۱۹۸
رادیو معارف تبیین می‏کند؛

شاخص‌های انقلاب اسلامی در کلام رهبری

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف مبانی و ارزش‌های برجسته انقلاب اسلامی در کلام مقام معظم رهبری را بازخوانی می‌کند.
شاخصه ارزشهاي انقلاب اسلامي از ديدگاه مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه «شاخص» با هدف بیان مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری به روی آنتن می‌رود.

 

در این برنامه که از 11 بهمن و به مدت 11 شب تقدیم شنوندگان رادیو معارف خواهد شد، با بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص موضوعات و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی، ارزش‌های تجلی یافته از انقلاب اسلامی که در کلام و بیان ایشان آمده است بیان می‌شود.

 

روحیه انقلابی گری، استقلال و آزادی به معنی حقیقی کلمه، عدالت‌خواهی، استکبار ستیزی و منفعل نشدن در مقابل دشمن، مردم گرایی، مستعضف‌نوازی و گرایش به طبقات محروم و پرهیز از اشرافی‌گری و اسراف، سلامت اخلاقی و اعتقادی مسئولان نظام از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

 

برنامه «شاخص» کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی طراحی و با تهیه‌کنندگی سید محمدعلی حسینیان، گویندگی محمد جواد عابدینی و نویسندگی سیده معصومه السادات حسینی از 11 تا 21 بهمن،‌ساعت 21:30 تقدیم شنوندگان معارف جو و انقلابی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «شاخص» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات