۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۴۳۲۱۵
پس از سالگرد خونین انقلاب؛

وزارت اوقاف مصر خواستار حفظ آرامش مردم شد

خبرگزاری رسا ـ وزارت اوقاف مصر طی بیانیه‎ای خواستار برقراری امنیت و حفظ آرامش مردم این کشور شد.
اوقاف مصر

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت اوقاف مصر امروز طی بیانیه‎ای اقدامات جریان‎های تروریستی در این کشور را به شدت محکوم کرد و خاطرنشان ساخت که اقدامات تروریست‎ها بر خلاف ارزش‎های دینی، ملی و انسانی است.


این وزارتخانه، مردم را به اعلام بیزاری از تروریست ها فراخواند و افزود: کسانی که به تروریست‎ها کمک می‎کنند، به کشورشان خیانت ‎و شعله نفاق و تفرقه را در مصر روشن خواهند کرد.


وزارت اوقاف مصر سلامت این کشور از هر عمل تروریستی و ناامنی را بسیار حائز اهمیت خواند و تأکید کرد: مصری ها به اجرای امنیت و ثبات در کشور بیندیشند و اجازه ندهند که کشورشان دچار چالش‎ شود.


گفتنی است که انقلاب مصر در 25 ژانویه 2011 آغاز و در 11 فوریه همان سال منجر سقوط حسنی مبارک رییس جمهور سابق  شد، اما چهارمین سالگرد این واقعه، به عرصه درگیری پلیس و مردم تبدیل شده است.


وزارت بهداشت مصر روز گذشته با صدور بیانیه ای از کشته شدن 23 تن در قاهره، الجیزه واقع در غرب پایتخت، اسکندریه، البحیره و دمیاط در شمال مصر خبر داد.


در این بیانیه آمده است: شمار زخمی ها به 97 تن رسید که 19 تن از آن ها نیروهای پلیس و87 غیرنظامی هستند. از این تعداد، تنها 56 بیمارستان را ترک کرده و بقیه همچنان تحت درمان هستند./994/ب903/د

ارسال نظرات