۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۴۳۲۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

پشتوانه دینی و مردمی مهم ترین عامل پیروزی نهضت انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مارندران با بیان این که دشمان انقلاب اسلامی هر روز با هیاهو و تبلیغات منفی و دروغین تلاش می کنند افکار مردم را تحت تأثیر شایعات بی اساس خود قرار دهند، گفت: هدف دشمنان از تبلیغات منفی علیه انقلاب و نظام اسلامی سست کردن ارکان و اساس نظام اسلامی است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در نشست بصیرتی ویژه دهه فجر با اشاره به 12 بهمن روز ورود امام راحل به کشور گفت: ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از 15 سال تبعید از فرانسه به ایران و دوری از کشور نقطه عطفی در تاریخ اسلام، انقلاب و ایران است.

 

وی با بیان این که انقلاب ایران از چند ویژگی و خصیصه مهم و بارز برخوردار بود که سبب بقا و استقلال آن با همه توطئه های دشمنان شده است، اذعان داشت: نخستین ویژگی این انقلاب، اسلامی بودن آن بود، ملت به عشق امام، قرآن و اسلام به میدان آمدند و خطرهای زیادی را پذیرا شدند تا اسلام احیا شود.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: این انقلاب مردمی مانند کودتای نظامیان مصر علیه محمد مرسی نبود بلکه تحولی بود که در سالیان متمادی تبلیغ علما و روحانیت جامعه اسلامی ایران ایجاد شده بود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی از پشتوانه اعتقادی برخوردار بود که مربوط به داخل کشور می شد و نه فکر و تز خارجی و نه پول و دلاری از سوی بیگانگان به این مردم تزریق نمی شد بلکه مردم هم از نظر مالی و هم از نظر جانی هزینه می کردند و از هیچ قدرتی از دنیای غرب و شرق دستور نمی گرفت.

 

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: وجود رهبری حکیم، اندیشمند، بصیر، فیلسوف و شجاع در رأس امور، انقلاب اسلامی را در اقیانوس مواج دنیا با آن طوفان های خطرناک به ساحل نجات و پیروزی هدایت کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمن هرگز نمی تواند بر این مردم و اعتقاداتشان غلبه کند، تصریح کرد: علت اساسی این امر آن است که این انقلاب از شجره طیبه ای است که آثارش را هر روز به این ملت تقدیم می کند، میوه این انقلاب استقلال، عزت و تبعیت از ولایت و رهبری است.

 

وی تاکید کرد: آمریکا، صهیونیست و برده های آنان و همه کسانی که شب و روز در خواب و خیال براندازی نظام هستند باید بدانند این ملت آزاده ایران همانگونه که در سال های این انقلاب با تأمل همه رنج ها و سختی های ظاهری و مادی مقاومت کردند و از انقلاب، دین، ولایت ائمه و اطهار، قرآن و رهبری دفاع کردند امروز هم با هر سختی، تحریم و تهدیدی که به وجود می آورند جانانه ایستاده اند و از اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

 

استاد حوزه علمیه مارندران با بیان این که دشمان انقلاب اسلامی هر روز با هیاهو و تبلیغات منفی و دروغین تلاش می کنند افکار مردم را تحت تأثیر شایعات بی اساس خود قرار دهند، تصریح کرد: هدف دشمنان از تبلیغات منفی علیه انقلاب و نظام اسلامی سست کردن ارکان و اساس نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران و همچنین رهبری نظام است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات