۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۲۵۰
همزمان سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کبوترانه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد،  محمد جواد هاشمی‌نژاد، مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان این خبر اظهار کرد: «سلام ماه پیروزی»، «انقلاب اسلامی»، «روز آخر» و «لطیفه» از مهم‌ترین عناوین مسابقات ویژه دهه فجر است که از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی، ویژه کودکان 6 تا 11 سال برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که 30 بهمن ماه امسال آخرین مهلت شرکت در مسابقه است، افزود: سئوالات از متن کتاب مجله«کبوتران حرم» طرح شده است و از بین پاسخنامه‌ها‌ی صحیح، هر روز قرعه کشی انجام و برای برندگان این مسابقه، پیامک ارسال می‌شود.

 

هاشمی نژاد با بیان اینکه مسابقات فرهنگی از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات از فراگیرترین برنامه‌های فرهنگی در حرم رضوی هستند.

 

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: از رویکردهای مهم این مسابقات می‌توان به استفاده از منابع دست اول دینی، توجه به انگیزش شناخت دینی در کنار آموزش و مواجهه با خرافات و شبهات اشاره کرد.

 

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات فرهنگی می‌توانند از دو طریق، مراجعه به پورتال آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir و ارسال پیامک به سامانه 3000802222 در مسابقه شرکت کنند.

 

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در طول شبانه روز پاسخنامه‌خود را داخل صندوق‌های مسابقات فرهنگی مستقر در حرم مطهر رضوی بی‌اندازند. /1308/د102/ب5

ارسال نظرات