۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۳۵۷
به گزارش المیادین؛

حمله حزب الله لبنان به کاروان نظامی رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا

خبرگزاری رسا ـ شبکه تلوزیونی المیادین در خبری فوری تأکید کرد که حزب الله لبنان کاروان نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق شبعا را هدف قرار داده است.
مشکلات روحي سربازان اسرائيلي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الاخبار از انفجار در مرز لبنان و اراضی اشغالی خبر داد. در حالی که پایگاه خبری «والا» گزارش داد، یک بمب دست‌ساز در خودروهای متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است، تلویزیون اسرائیل گزارش داد، چند خمپاره از خاک لبنان به اراضی اشغالی شلیک شده است. تلویزیون المیادین نیز از آتش‌ گرفتن یک خودروی زرهی «هامر» بر اثر اصابت یک موشک ضد زره به آن خبر داد. این شبکه همچنین به تأکید کرد که حزب الله به یک قافله تسلیحاتی رژیم صهیونیستی حمله کرده که در پی آن 15 نظامی صهیونیستی کشته و 9 تن مجروح شده اند. المیادین حال 5 تن از مجروحان را خطرناک گزارش کرده است. 

تلویزیون العربیه نیز در خبری جهت دار، مدعی تلاش برای به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیستی شد. این شبکه خبری همچنین از کشته شدن 15 سرباز صهیونیست و زخمی شدن 6 تن از آنها خبر داد. این در حالی است که تلویزیون المیادین شمار قربانیان این حمله را چندین کشته اعلام کرده است.

 

به دنبال این اتفاق، المنار به نقل از رسانه های اسرائیلی از اعزام تعداد زیادی از نظامیان صهیونیستی به مزارع شبعا خبر داد.

 

پایگاه خبری «لبنان دیبیت» نیز گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک ضدزرهی به یکی از خودروهای ارتش صهیونیستی در روستای «الغجر» در منطقه جبل دوف در شمال سرزمین‌های اشغالی را تایید کرده است.


تلویزیون المیادین در خبر دیگری اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرشوبا» واقع در جنوب لبنان را هدف حملات خمپار‌ه‌ای قرار داد.

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن خاک جنوب لبنان با هشت خمپاره سخن گفت. در پی حمله توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان، چند یگان ارتش این کشور در منطقه «المیسات» در نزدیکی منطقه «الغجر» به مسافت اندکی از مرزهای فلسطین اشغالی مستقر شده و عملیات پاکسازی و بازرسی خود را آغاز کردند.

 

چندی پیش رژیم صهیونیستی در حمله موشکی یک کاروان متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد که باعث شهادت 6 رزمنده این حزب و یک فرمانده ایرانی شد. بعد از آن بود که حزب‌الله اعلام کرد به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد./983/د101/ک

ارسال نظرات