۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۴۳۳۸۰
از سوی برنامه باغ تماشا پخش می‌شود؛

سیره مبارزاتی شهید حجت الاسلام شیخ علی اوسطی

خبرگزاری رسا ـ نمایش رادیویی «داود قم» به مناسبت ایام الله دهه فجر از رادیو معارف پخش می‌شود که به بررسی سیره مبارزاتی شهید حجت الاسلام شیخ علی اوسطی می‌پردازد.
داود قم

به گزارش حبرگزاری رسا به نقل از رادیومعارف، همزمان با سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی نمایش رادیویی«داود قم» با نگاهی به زندگی و مبارزات حجت الاسلام شیخ علی اوسطی از برنامه باغ تماشا پخش می‌شود.

 

این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن صباغ زاده، بر اساس نوشته‌ای از الهه حیدری با بازی مریم السادات صدرپور،علی فرحناک،محمد هدایتی، محمد فتوحی، سید محمد حسینی، سید میثم عابدینی، امیر حسین یاوری، حامد خانی،امیر حسین هنرمند و محمد حاجی بابایی تولید شده و در آن به زندگی و مبارزات شهید حجت الاسلام شیخ علی اوسطی، معروف به «داود قم» و «شیخ سنگ انداز» در سالهای 1356 و 1357 در شهر قم می‌پردازد.

 

نمایش رادیویی «داود قم» در برنامه «باغ تماشا» از 11 تا 21 بهمن 93 ساعت 18:30 از رادیو معارف پخش و ساعت 2:00 بامداد بازپخش خواهد شد. علاقمندان به دریافت این نمایش پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات