۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۴۳۴۴۰
علمای اهل سنت لبنان:

عملیات حزب الله در مزارع شبعا پاسخی کوبنده به تجاوز القنیطره بود

خبرگزاری رسا ـ علمای اهل سنت لبنان در پیام های جداگانه، عملیات موفق مقاومت اسلامی لبنان در مزارع شبعا که به کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست انجامید را تبریک گفتند و تأکید کردند که عملیات حزب الله پاسخی کوبنده به تجاوز صهیونیست‌ها در القنیطره بود.
نيروهاي حزب الله لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، علمای اهل سنت لبنان در بیانیه های جداگانه عملیات قهرمانانه حزب الله لبنان در مزارع شبعا را تبریک گفتند.

 


احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در بیانیه ای که امروز منتشر کرد با تمجید از عملیات مقاومت در مزارع شعبا، گفت: موفقیت حزب الله لبنان در عملیات انتقام گیری از خون شهدای القنیطره را به همه آزادگان جهان به ویژه سید حسن نصرالله تبریک می‌گوییم.

 

وی افزود: این عملیات پاسخی طبیعی به تجاوز رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله در القنیطره بود.

 

 

زهیر الجعید: عملیات مزارع شبعا جسورانه و پهلوانانه بود

 


زهیر الجعید، رییس جمعیت العمل الاسلامی لبنان نیز با انتشار بیانیه ای عملیات موفقیت آمیز مقاومت اسلامی لبنان را تبریک گفت و اظهار داشت که عملیات حزب الله ضد نیروهای دشمن صهیونیستی که خساراتی جدی به این رژیم وارد کرد، اقدامی جسورانه و پهلوانانه بود.

 

 

این عالم اهل سنت لبنانی عملیات حزب الله لبنان را پاسخی به جا به اقدام صهیونیست‌ها در القنیطره برشمرد و گفت: با توجه به اینکه مزارع شبعا از سوی اسرائیلی ها اشغال شده است، ملت و مقاومت لبنان حق دارند برای آزادسازی آن تلاش کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل باید بداند که دیگر هیچ تجاوزی از سوی مقاومت اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند و مردم لبنان پشت سر دلاوران ارتش و مقاومت اسلامی لبنان در برابر صهیونیست‌ها می‌ایستند.

 

 

حسام العیلانی: عملیات حزب الله برای خونخواهی شهدای مقاومت لازم بود

 

 

از سوی دیگر حسام العیلانی، امام جماعت مسجد الغفران صیدا در بیانیه ای که در واکنش به اقدام نیروهای حزب الله در مزارع شبعا منتشر کرد، ابراز داشت: عملیات نیروهای حزب الله عملیات ویژه و کارسازی بود که برای خونخواهی شهدای مقاومت لازم بود.

 


این عالم لبنانی خواستار وحدت ملت لبنان و یکپارچگی مردم در کنار مقاومت اسلامی شد و گفت: عملیات حزب الله که در پاسخ به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها صورت پذیرفت را باید به همه آزادگان دنیا تبریک گفت.

ظهر امروز چهارشنبه رسانه‌های خبری از جمله تلویزیون المنار وابسته به حزب الله لبنان، از حمله حزب‌الله به کاروانی از ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند.

 

المنار گزارش کرد که در این حمله حداقل 9 خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند./983/ب901/ک
 

ارسال نظرات