۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۴۳۶۶۲

اندیشمند اردنی خواستار آزادی شیخ علی سلمان شد

خبرگزاری رسا ـ نویسنده و اندیشمند اردنی با حمایت از انقلاب مسالمت آمیز بحرین خواستار آزادی فوری شیخ علی سلمان شد.
ناهض حتر، نويسنده و انديشمند اردني


به گزارش خبرگزاری رسا، ناهض حتر، نویسنده، روزنامه نگار و اندیشمند سرشناس اردن طی نامه‎ای خطاب به سفیر بحرین در اردن، خاطرنشان کرد: آغاز گفت‎وگوهای جدی و ملی در بحرین بسیاری از مشکلات سیاسی این کشور را حل و فصل می‎کند.


وی افزود: حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به همراه همه زندانیان سیاسی باید هر چه سریعتر آزاد شوند.


این اندیشمند اردنی تظاهرات‎های مسالمت آمیز مردم بحرین را تحسین برانگیز خواند و تصریح کرد: فعالیت‎های انقلابی و تلاش مردم بحرین برای دست‎یابی به دموکراسی حقیقی در این کشور سبب برانگیختن تحسین همه آزدگان عرب در سراسر جهان شده است.


وی مسؤولیت پذیری مردم بحرین را یکی از امتیازهای ویژه انقلاب این کشور دانست و گفت: فعالیت‎های انقلابی مردم بحرین نشان داده است که تظاهرات‎های آنان مسالمت آمیز، به دور از خشونت، تفرقه و نفاق است.


گفتنی است که ناهض حتر از حامیان انقلاب بحرین در اردن محسوب می‎شود و چند ماه پیش از مردم این کشور به دلیل حضور نیروهای امنیتی اردنی در خاک کشورشان عذرخواهی کرد و گفت: به عنوان یک عرب، از مردم بحرین کوچک و متمدن و مسالمت‎‌جو عذرخواهی می‌کنم؛ این کشور را به دست یک غول سپرده‌اند تا آن را بدرد؛ و درهای پیشرفت سیاسی و اجتماعی را در برابر آن ببندد./994/ب903/د

ارسال نظرات