۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۳۶۹۴

دفتر آیت الله نجفی عملیات حزب الله در شبعا را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ دفتر یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، عملیات حزب الله در شبعا را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد بیانیه‎های بیشتری از مقاومت باشیم.
پياده روي حضرت آيت الله بشير نجفي به سمت کربلاي معلي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف، عملیات نیروهای حزب الله علیه نیروهای صهیونیستی در منطقه شبعا را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: عملیات موفقیت آمیز قهرمانان مقاومت اسلامی در لبنان را به آنان تبریک گفته و از خداوند متعال می خواهیم شهدای مقاومت که شهدای ما به شمار می آیند را قرین رحمت قرار داده و رزمندگان را حفظ و ضربات آنان را به هدف برساند.

 

دفتر حضرت آیت الله نجفی افزود: البته اعتقاد داریم کشته های دیروز با وجود اهمیت و عظمت این عملیات، سزای مناسبی در برابر شهدای ما در القنیطره نیستند، بنابراین امیدواریم در آینده ای نزدیک به فضل الهی شاهد بیانیه های شماره 2 و 3 و حتی بیشتر نیروهای مقاومت باشیم.

 

گفتنی است مقاومت اسلامی لبنان صبح روز گذشته با حمله به کاروان نظامی صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شعبا چند تن از نظامیان این رژیم را به هلاکت رساند. رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن دو تن از نیروهای نظامی خود اعتراف کرده است./980/ب903/د

ارسال نظرات