۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۴۳۶۹۶
مقاومت اسلامی عراق:

عملیات شبعا دردناک‎ترین ضربه به صهیونیست‎ها پس از جنگ 33 روزه بود

خبرگزاری رسا ـ جنبش اهل الحق عراق عملیات حزب الله در منطقه شبعا را تبریک گفت و حکومت‎های عربی را حمایت از این پیروزی فراخواند.
جنبش اهل الحق عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، جنبش اهل الحق عراق که ریاست آن را شیخ قیس الخزعلی بر عهده دارد با صدور پیامی، عملیات حزب الله لبنان در منطقه شبعا را دردناک ترین عملیاتی دانست که رژیم صهیونیستی پس از جنگ 2006 متحمل شده است.

 

در این پیام آمده است: پس از آنکه مقاومت اسلامی لبنان، ما را به شگفتنی های چندین باره در منکوب ساختن اشغالگران صهیونیسم عادت داده بود، امروز نیز حزب الله طعم گرم سلاحش را در منطقه مزارع شبعا به گشتی های اسرائیل چشاند و تعدادی از آنان را کشته و زخمی کرد.

 

این جنبش افزود: ما به عنوان مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق، این پیروزی را تبریک گفته و دست نیروهای قهرمانی که این نقشه را برنامه ریزی و اجرا کرده و رژیم صهیونیستی را که پس از جنایت القنیطره در باد غرور قرار گرفته بود به زیر کشاند، می فشاریم.

 

جنبش اهل حق از دولت های عربی و اسلامی خواست مواضع یکپارچه ای در برابر اشغالگران صهیونیستی به ویژه پس از ضربات دردناک نیروهای مقاومت در جنوب لبنان و غزه اتخاذ کنند.

 

این جنبش همچنین رسانه های عربی را یاری و حمایت از این پیروزی و دوری از اقدامات مورد پسند اشغالگران فراخواند./980/ب902/د

ارسال نظرات