۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۴۳۷۴۳
روزنامه صهیونیستی:

حمله به کاروان حزب الله در قنیطره یک اشتباه راهبردی بود

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه صهیونیستی با انتقاد از دولت این رژیم اعلام کرد: حمله هفته گذشته ارتش صهیونیستی به کاروان حزب الله یک اشتباه عملی و راهبردی بوده است.
روزنامه عبري

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عبری زبان هاآرتص در سرمقاله امروز خود با اشتباه خواندن حمله هفته گذشته نیرو‌های رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله نوشت: عملیات قنیطره پرسش‌های بسیاری را در مورد تفکر نخست وزیر، وزیر دفاع و رییس ستاد مشترک ارتش بر می‌انگیزد.

 

هاآرتص با تشکیک در سودمند بودن عملیات قنیطره و فایده آن برای امنیت اسرائیل، این پرسش را مطرح کرد که چه توجیهی برای این اقدام وجود دارد؟

 

این نشریه صهیونیستی با اشاره به درخواست اویگدور لیبرمن برای پاسخ شدید به اقدام حزب الله، آن را ناشی از یک برنامه سیاسی انتخاباتی دانست و تاکید کرد که دیدگاه‌های وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و افراد هم‌نظر با او در حیطه مسائل سیاسی، می تواند اسرائیل را به سمت یک مصیبت سوق دهد.

 

هاآرتص همچنین از بنیامین نتانیاهو خواست تا پیش از هر چیزی به فکر امنیت صهیونیست‌ها و حفظ جان نظامیان باشد و از انجام اقدامات تحریک آمیز و کارهایی که منجر به تشدید تنش‌ها می‌شود، اجتناب ورزد.

 

در سرمقاله این روزنامه آمده است: درخواست ما از رقبای انتخاباتی نتانیاهو این است که مانع از تشدید تنش‌ها در مرزهای شمالی شوند./994/ب102/د

ارسال نظرات