۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۷۵۹
آیت الله نابلسی:

رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته عملیات شبعا را هضم کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان با تأکید بر عدم توانایی رژیم صهیونیستی به آغاز جنگ با مقاومت اسلامی لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته است عملیات حزب الله در مزارع شبعا را هضم کند.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه عملیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) برگزار شد، با تمجید از عملیات نیروهای حزب الله لبنان در مزارع شبعا که به کشته و زخمی شدن بیش از ده نظامی صهیونیست‌ انجامید، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته است عملیات حزب الله در مزارع اشغالی شبعا را هضم کند؛ چرا که مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ضربه بسیار سختی را به اسرائیلی ها وارد کردند.

 


وی با تأکید براینکه عدم توانایی رژیم صهیونیستی در ورود به یک جنگ جدید مانع از عکس العمل جدی از سوی این رژیم به عملیات حزب الله شد، گفت: حزب الله لبنان آمادگی آن را داشت که پس از بیانیه شماره یک، بیانیه های دیگری را نیز منتشر کند و صهیونیست‌ها را دچار وحشت بی سابقه ای کند.

 

این عالم لبنانی عملیات حزب الله که در روز روشن و با سرعت مثال زدنی انجام شد را بیانگر آمادگی نظامی و تسلیحاتی مقاومت دانست و اظهار داشت که نیروهای مقاومت نشان دادند که برای انجام عملیات نظامی و امنیتی نیازمند زمان زیادی نیستند.

 

آیت الله نابلسی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه انتظار عملیاتی با این دقت و سرعت را نمی‌کشید. از سوی دیگر حزب الله نشان داد که تجاوزهای رژیم صهیونیستی با پاسخ کوبنده ای  مواجه می‌شود.

 

وی افزود: پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز القنیطره که با درایت و حکمتی مثال زدنی و به دور از دستپاچگی صورت پذیرفت، توانست معادله قدرت را بار دیگر به سود حزب الله تغییر دهد.

 

گفتنی است حزب الله لبنان روز چهارشنبه در عملیاتی ویژه که در پاسخ به تجاوز القنیطره صورت گرفت، در مزارع اشغالی شبعا لبنان یک کاروان نظامی رژیم صهیونیستی، متشکل از 9 نفر بر را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ده نظامی صهیونیست شد./983/ب901/ک

ارسال نظرات