۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۴۳۸۰۰
خطیب جمعه برج البراجنه لبنان در واکنش به عملیات شبعا؛

مقاومت اسلامی زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را تحت الشعاع قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه برج البراجنه لبنان با کارآمد توصیف کردن عملیات شبعا در ضربه به وارد کردن به نیروی بازدارندگی اسرائیل، عنوان کرد: مقاومت اسلامی زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را تحت الشعاع قرار داده است.
حجت الاسلام احمد قبلان، خطيب جمعه برج البراجنه بيروت




به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، خطیب جمعه برج البراجنه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجد امام حسین (ع) برگزار شد، با ابراز خشنودی نسبت به مقابله ارتش لبنان با گروه‌های تکفیری و عملیات مقاومت اسلامی در مزارع شبعا، خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی لبنان به واسطه این عملیات توانست قدرت بازدارندگی اسرائیل خدشه دار کند. مقاومت پس از این عملیات استراتژیک نشان داد که لقمه ساده ای برای صهیونیست ها نیست.

 

وی مقاومت اسلامی را سد محکمی در برابر پروژه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه دانست و افزود: زمان زورگویی‌های رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است.  رژیمی که در گذشته حاکمان و نظام های عربی آنان را می‌ترساند امروز خود از قدرت مقاومت اسلامی به هراس افتاده است.

 

این عالم لبنانی گفت: رژیم صهیونیستی در پرتو قدرت روز افزون مقاومت اسلامی دیگر توانایی محافظت از نیروهای خود را ندارند. زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با وجود نیروهای مقاومت دیگر ترس و وحشتی را در دل مسلمانان به وجود نمی‌آورد و تحت الشعاع شجاعت حزب الله قرار گرفته است.

 

 

حجت الاسلام قبلان خواستار وحدت و یکپارچگی مردم لبنان برای مصونیت این کشور در برابر تهدیدهای تکفیری ـ صهیونیستی شد و گفت: اختلافات طایفه ای و مذهبی نقطه قوت گروه های تکفیری و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به لبنان است. حمایت از ارتش برای پایان دادن به حضور تکفیری‌ها در لبنان ضرورتی غیر قابل انکار است.


خطیب جمعه برج البراجنه بیروت خاطرنشان کرد: گروه‌های سیاسی لبنان باید برای خروج از خلاء سیاسی و انتخاب رییس جمهوری کارآمد برای شکوفایی کشور و حل بحران تلاش کنند. حل مشکلات اقتصادی و امنیتی لبنان باید در اولویت کار سیاستمداران و دولت قرار گیرد تا عبور از تنگنای کنونی آسان شود.

 

گفتنی است علمای شیعه و اهل تسنن لبنان با حمایت از عملیات حزب الله لبنان در مزارع شبعا که به کشته و زخمی شدن بیش از ده نظامی صهیونیست انجامید، این عملیات را پاسخی کوبنده به تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی برشمردند./983/ب901/ک

ارسال نظرات