۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۴۳۸۰۴
نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان:

مسؤولیت مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به عهده مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان، رژیم صهیونیستی را منبع شرارت در خاورمیانه توصیف و تأکید کرد: مسؤولیت مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به عهده مقاومت اسلامی است.
شيخ عبدالامير قبلان



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در ساختمان این مجلس برگزار شد، لبنان را با توطئه‌های خطرناک رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری روبه رو دانست و افزود: ملت لبنان باید با تکیه بر وحدت و انسجام ملی به مقابله با نقشه های دشمنان که درصدد هدف قرار دادن آرامش و وحدت کشور هستند، بپردازد.
 

وی خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام و تلاش برای آزادی سرزمین های اشغالی باید در صدر اقدامات کشورهای اسلامی قرار بگیرد تا راه برای آزادی قدس شریف از لوث اشغالگران صهیونیست امکان پذیر شود.
 
این عالم لبنانی رژیم صهیونیستی را منبع شرارت در خاورمیانه توصیف و تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال احیای استعمار در کشورهای عربی و اسلامی، و نشر فتنه و اختلافات داخلی بین مسلمانان است. از همین رو مقابله با اشغالگری و تجاوزهای این رژیم و خنثی کردن توطئه‌های آن به عهده مقاومت اسلامی است.
 
آیت الله قبلان رژیم صهیونیستی را تهدیدی همیشگی برای امنیت لبنان دانست و اظهار داشت که گروه‌های تکفیری ادامه دهنده راه اسرائیل در جهان اسلام هستند که این امر از خلال ایجاد درگیری بین مذاهب مختلف اسلامی دنبال می‌شود.
 
وی در پایان خواستار آزادی هرچه سریع تر سربازهای گروگان گرفته شده ارتش از سوی گروو‌های تکفیری و انتخاب فوری رییس جمهور آینده لبنان شد./983/ب902/ک
ارسال نظرات