۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۴۴۰۰۴

رییس ستاد شهدای روحانی از همکاری این مرکز با مجمع نمایندگان طلاب خبر داد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد شهدای روحانی کشور گفت: تشکیل جلسه‏ای برای تعامل و همکاری کنگره شهدای روحانی با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد.
يحيي عقيلي

یحیی عقیلی، رییس ستاد شهدای روحانی کشور در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسه‏ای به منظور تعامل و همکاری ستاد کنگره شهدای روحانی با مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: کنگره شهدا و ایثارگران روحانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از 10 سال در کشور فعالیت می‏کند که در این جلسه به اهم این فعالیت‏ها و استفاده از ظرفیت‏ها بررسی و مطرح شد.


رییس ستاد شهدای روحانی تصریح کرد: طلاب و روحانیان در جبهه به صورت‏های مختلفی اعزام شده‏اند و بعضی از طلاب شناخته نشده‏اند؛ شیوه شناسایی و جمع‏آوری آمار و اطلاعات شهدا و ایثارگران روحانی از منابع و مراکز مختلف بررسی شد.


وی با اشاره به تشکیل و تکمیل پرونده برای تمامی شهدای روحانی گفت: تصمیمی که با مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم مطرح شد این بود که به علت این که مجمع از تمامی طلاب سراسر کشور نماینده دارد از این ظرفیت استفاده کنیم تا بتوانیم در زمینه تکمیل پرونده‏های شهدای روحانی به اطلاعات جامعی دست پیدا کنیم.


یحیی عقیلی در ادامه یادآور شد: در بخش برگزاری یادواره‏ها و نمایشگاها ویِژه شهدا همکاری لازم را از طلاب در سراسر کشور درخواست کرده تا بتوان به هدف جامعی دست پیدا کنیم./978/ت302/ف

ارسال نظرات