۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۴۴۱۵۰

فعالان قرآنی کشور تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) از چهار فعال قرآنی کشورمان تجلیل شدند.
تجليل از چهار فعال قرآني کشور در اختتاميه مسابقات سراسري دارالقرآن امام علي(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) از چهار فعال قرآنی کشورمان تجلیل بعمل آمد.

 

در این مراسم که با حضور آیت الله رسولی محلاتی، عضو دفتر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و حجت الاسلام زائری رئیس مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد، از حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی‌‌حائری، فعال قرآنی و مؤسس مؤسسه مهد قرآن کریم که طی دهه 70 از پیشگامان آموزش حفظ قرآن کریم در کشور بوده است و شعب متعددی از مهد قرآن را در سراسر کشور ایجاد کرد و بسیاری از حافظان و قاریان قرآن در پرتو مهد قرآن به مدارج بالایی رسیدند ، تجلیل شد.

 

همچنین از حجت‌الاسلام رضا صابری ‌خورزوقی، مدیرمسؤول روزنامه قرآنی اعتدال، به سبب تلاش گسترده در انعکاس اخبار و رویدادهای قرآنی کشور در مراسم اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) به عنوان فعال قرآنی تجلیل شد.

 

از محمدرضا ستوده‌نیا، پژوهشگر، داور بین‌المللی مسابقات قرآن و استاد دانشگاه و مؤلف کتاب‌های ارزشمند تحقیقی در فنون قرائت و تلاوت قرآن کریم، به ویژه کتاب‌های "مهارتهای تلاوت به زبان انگلیسی" ، "هنر تلاوت قرآن کریم" و "بررسی تطبیقی میان علم تجوید و آوا شناسی" و دیگر آثار علمی در زمینه تجوید و تلاوت قرآن نیزتجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم از استاد غلامرضا شاه‌میوه، مدرس قرائت قرآن و داور بین‌المللی و نویسنده کتاب‌های "هنرتلاوت"، "معماری تلاوت" و "مهارت‌های لحنی در تلاوت" به سبب تلاش گسترده در تربیت شاگردان و اهتمام ویژه به برپایی کارگاه‌های آموزشی صوت و لحن برای قراء ممتاز کشور، تجلیل به عمل آمد./993/د102/ی

ارسال نظرات