۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۴۴۶۱۱
امام جمعه زرقان:

مسؤولان با دوری از حاشیه‌ها در پی خدمت به مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرقان گفت: حاشیه سازی و پرداختن به جزئیات نباید مسؤولان را از کار اصلی که همان خدمت کردن به مردم است، باز دارد.
دهه فجر

حجت الاسلام غلام حسین موحدی امام جمعه زرقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: علت کینه توزی غرب و جبهه استکبار علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که منافع غرب در کشور ما که استقلال دارد از بین می رود و علت دوم  آرمان های امام(ره) است که به نفع دنیای غرب نیست.

 

وی در ادامه افزود: مردم در صحنه های مختلف نشان داده اند که وفادار به انقلاب هستند و ما باید با خدمت کردن به مردم از زحمات آنها قدردانی کنیم و زمینه اشتغال و کار و زمینه پویایی را برای آن ها فراهم کنیم تا توانسته باشیم اندکی از زحمات مردم را جبران کرده باشیم.

 

حجت الاسلام موحدی ابراز کرد: مسؤولان دولتی باید از حاشیه پردازی پرهیز کنند و نباید به جزئیات بپردازند، دولت اگر سرگرم مسائل حاشیه ای شود، از مسائل اصلی که همان خدمت به مردم است دور می ماند و هیچ عقل سلیمی این را قبول نمی کند که انسان مسائل اصلی را کنار بگذارد و سراغ مسائل حاشیه ای برود.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد شبهاتی را مطرح می کنند و به دنبال القای ناکار آمدی نظام اسلامی هستند، این افراد تفکر غرب گرایی دارند و ادعای روشن فکری می کنند، اینها تحصیل کرده غرب هستند و از غربی ها دستور می گیرند.

 

امام جمعه زرقان در پایان گفت: بزرگترین دستاورد سیاسی کشور ما استقلال ملت ما است، و دستاورد های زیادی که متکی به صنایع نظامی می‌شود و بزرگترین رهاورد انقلاب ما وجود مقدس مقام معظم رهبری است./839/ت303/ب4

ارسال نظرات