۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۴۴۶۷۵
الوفاق اسلامی بحرین:

اوضاع زندانیان انقلابی فجیع است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد و تصریح کرد که رژیم آل‎خلیفه با بی توجهی عمدی به زندان‎ها درپی انتقام از انقلابیان است.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين زندانيان بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز طی بیانیه‎ای از سهل انگاری مسؤولان رژیم آل‎خلیفه و بی توجهی عمدی آنان به وضعیت زندانیان انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت که بی توجهی عمدی رژیم حاکم بحرین نشان دهنده خصومت سیاسی و انتقام گیری از زندانیان است.


در این بیانیه آمده است: رفتار رژیم آل خلیفه با مخالفان و انقلابیان در بند این حکومت غیرقانونی است. وضعیت زندان‎های رژیم آل‎خلیفه به ویژه زندان جو مرکزی و الحوض الجاف بسیار وخیم و فجیع است. رژیم آل‎خلیفه درحالی زندان‎های را کوچک و بسیار کثیف قرار داده است که بخش از عمر انقلابیان در زندان‎ها می‎گذرد. مسوولان آل خلیفه به طور عمد به تشدید مجازات زندانیان مبادرت می کنند و بدین شیوه درصدد انتقام گیری از آنان هستند.


الوفاق افزود: نیروهای رژیم آل خلیفه  به سلول های زندان یورش می برند و با زندانیای که خواهان بهبود اوضاع بهداشتی خود به عنوان یکی از ساده ترین حقوق انسانی خود هستند، بدرفتاری کرده و یا آنان را شکنجه می کنند.


این جمعیت تاکید کرد که فعالان سیاسی به عنوان یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه باید آزادانه در جامعه زندگی کرده و به بیان دیدگاه‎های خود بپردازند.


 جمعیت الوفاق اسلامی بحرین همچنین بر لزوم آزادی همه زندانیان بر اساس گزارش‎های کمیته‎های حقیقت یاب نظیر شریف بسیونی تاکید کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات