۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۴۴۷۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نامه رهبری جوانان غربی را به سمت استقلال فکری سوق می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا، این جوانان را به سمت استقلال فکری سوق می دهد.
پيام رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به اثرات و اهمیت نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا، اظهار داشت: این نامه و مطالب موجود در آن به جوانان غربی شخصیت داده و فطرت آنها را مد نظر قرار داده است.

 

وی با بیان این که نامه رهبری جوانان غربی را به سمت استقلال فکری هدایت کرده و سوق داده است، افزود: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود جوانان اروپا و آمریکا را به تحقیق مستقل و بی واسطه هویت اسلام ناب دعوت کرده اند چرا که می دانند اگر کسی درباره اسلام ناب محمدی تحقیق کند بدون شک جذب این دین الهی شده و تبلیغات دشمنان اسلام در او اثرگذار نخواهد بود.

 

حجت الاسلام روحانی نیا نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی را بیدار کننده فطرت جوانان دانست و اضافه کرد: متفکران و نویسندگان اسلامی می بایست با تحلیل و انتشار این نامه زمینه بهره مندی و آگاهی بخشی به جوانان غربی درباره هویت اسلام ناب را فراهم کنند.

 

دبیر ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: همان گونه که امام خمینی(ره)، بنیان گذار انقلاب اسلامی فرموده است اگر چه به ثمر نشاندن و پیروزی انقلاب سخت است اما حفظ آن به مراتب دشوارتر خواهد بود.

 

وی با بیان این که در همین راستا دشمنان اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب به اجرای توطئه های مختلف و خرابکاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی پرداختند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و عوامل داخلی آنها بعد از به ثمر نشستن انقلاب با انواع حربه های ترور، تهاجم نظامی، تهدید، تحریم و ... سعی کرده اند انقلاب و نظام را ساقط و یا ضعیف کنند اما حضور مردمی همواره دشمنان را ناکام گذاشته است.

 

حجت الاسلام روحانی نیا اضافه کرد: با وجود این تلاش های مذبوحانه دشمنان، پیروزی انقلاب و پس از آن استقرار و تداوم نظام اسلامی در این سرزمین به رهبری امام خمینی(ره) افزون بر این که سبب عزت و افتخار ملت ایران شد، اعتماد به نفس و قوت قلب را در بین جوانان و نسل های بعدی انقلاب نیز تقویت کرد.

 

وی با تأکید بر برگزاری پرشور و گسترده مراسم های دهه مبارک فجر، این ایام را مظهر امید و سرافرازی ملت ایران دانست و گفت: جوانان در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب و نظام اسلامی نقش بسیار زیادی داشتند و به همین دلیل نیز امروز همه ما وظیفه داریم برای انتقال ارزش های انقلاب به جوانان و تشریح و تبیین این آرمان ها در بین آنها تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که بالا بردن آگاهی و اطلاعات نسل های جوان در مورد انقلاب و نظام اسلامی نقش زیادی در پایبندی و حرکت آنها در مسیر انقلاب و اسلام دارد، اضافه کرد: باید با تقویت ایمان و باورهای جوانان آنها را در حفاظت و حراست از انقلاب یاری کنیم.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی جوانان و نسل های جدید انقلاب و نظام اسلامی می توانند با نوآوری و افزایش توان علمی و عملی، کشور را در زمینه های مختلف به استقلال و خودکفایی رسانده و اجازه ندهند دشمنان بار دیگر با سوء استفاده از ضعف ها و نیازها، ملت ما را به استعمار و استثمار بکشانند./9314/ت302/ب4

ارسال نظرات