۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۴۴۸۷۱

اعلام آمادگی ناجا برای همکاری با رادیومعارف در زمینه فرهنگ سازی

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم طی دیدار از رادیو معارف از تلاشهای این رسانه دینی قدردانی کرد.
بازديد رييس نيروي انتظامي قم از راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در دیدار از رادیو معارف از تلاش‌های ارزشمند این رسانه دینی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی قدردانی کرد.

 

وی در نشستی با قائم مقام و جمعی از مدیران رادیو معارف، رسانه رادیو را سرمایه ای ارزشمند خواند و افزود: رادیو از ابزارهایی است که با افزایش مخاطبان روبروست و می‌تواند جامعه را از نا آگاهی به سمت ارزش‌های دینی و ملی سوق دهد.

 

رییس پلیس استان قم با اشاره به تنوع برنامه‌های رادیو معارف و افزایش مخاطبان از نظر سطوح مختلف اجتماعی گفت: رادیو توانسته است در زمینه فرهنگ سازی دینی و احیای تفکر نبوی و علوی تاثیر زیادی داشته باشد.

 

سردار مجتبایی تاکید کرد: ناجا همواره در بحث فرهنگ سازی و ایجاد بستر برای تامین امنیت و رفاه اجتماعی با نهادهای ذیربط همکاری داشته است و برای هرگونه همکاری با رادیو معارف در این زمینه آماده است.

 

در این دیدار مجتبی تونه‌ای قائم مقام و حجت الاسلام خدابخش عظیمی مدیر گروه معارف و علوم وحیانی رادیو معارف ضمن برشمردن فعالیت‌های مختلف این رادیو در عرصه‌ فعالیت‌‌های رسانه ای و مجازی بر تبادل اطلاعات بیشتر و ایجاد زمینه‌های همکاری با ناجا به ویژه در برنامه سازی مشترک و فضای مجازی تاکید کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان قم و هیئت همراه در پایان از بخش‌های مختلف و استودیوهای ضبط و پخش رادیو معارف بازدید کردند./978/د102/ف

ارسال نظرات