۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۴۵۰۹۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران برخاسته از اندیشه دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، انقلاب اسلامی ایران را برخاسته از اندیشه دینی و مرجعیت معنوی دانست و گفت: نقش اول در حرکت انقلاب اسلامی نقش رهبریت دینی است که این اصل در پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت از سایر انقلاب ها است.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مدير کل تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب در اردبیل، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: زمانی که آرمان و اهداف انقلاب اسلامی را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهیم به خوبی مشاهده می‌کنیم که نقش اول در حرکت انقلاب اسلامی نقش رهبریت دینی است که با سایر نهضت‌های جهانی تکیه بر این اصل در پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت از سایر حرکت‌ها است.

 

وی افزود: ما اگر به دستاوردهای انقلاب اسلامی نظری بیندازیم متوجه می‌شویم که این انقلاب در چه موقعیت و شرایطی به پیروزی رسید و امروز در چه مرحله‌‌ای از رشد و تعالی است که قطعاً در ادامه این مسیر می‌توانیم با روحیه بهتر و مضاعف در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور داشته باشیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان اینکه نظام اسلامی ما برخاسته از اندیشه دینی و مرجعیت معنوی است، اظهار داشت: امام راحل (ره) با مدل جدید که دستاورد آن حاکمیت ولایت فقیه در جامعه بود نظامی را شکل داده که با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب این حرکت بی‌نظیر در عرصه حاکمیت دینی تبلوری حقیقی پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام ستوده، تصریح کرد: همین اهداف ارزشی و انقلابی آمیخته با فقه اسلامی در جامعه اسلامی ما سعادت‌مندی و حرکت رو به جلو را فراهم آورده به طوری که امروز بحث ولایت فقیه به عنوان یک الگوی بی‌نظیر مورد توجه بسیاری از نهضت‌ها و حرکت‌های بیداری‌بخش جهان اسلام است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، رهبریت دینی موفق و بصیرت ملت را از ارکان این نظام و حرکت منسجم در استکبارستیزی توصیف کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ما امروز مدل جدیدی را به دنیا در حاکمیت دینی عرصه کرده که در آن به خوبی چهره زیبا و موفقی از کارآمدی نظام ولایی را می‌توان مشاهده کرد.

 

وی افزود: مردمی بودن حاکمیت ما یک نقطه برجسته و قابل توجه است که قطعا به شکوه و عظمت بالنده این نظام به خوبی کمک می‌کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این دو عنصر با هم ترکیب شده تا ملت ایران با روحیه ایثارگری در رسیدن به اهداف آرمانی خود حرکتی را انجام داده و با گذر از مقاطع به ویژه دوران سخت هشت ساله بتواند به پیروزی واقعی در همه عرصه‌ها دست پیدا کند.

 

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: امروز نیز در سنگر حاکمیت ولایت فقیه و دینی این نظام، مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود همواره چراغ روشن و مسیر امیدبخش برای حرکت رو به جلوی ملت ایران است که می‌توان با گذر از عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را به شاه راه سعادت و پیروزی سوق داد.

 

وی یادآور شد: همین روحیه با بصیرت و ولایت‌مداری مردم سبب شده تا انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلف را سپری کرده و در پایداری نظام اسلامی منطبق بر سند چشم‌انداز بتواند یک دستاورد متفاوتی را تجربه کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: در برابر همه کارشکنی‌های استکبار جهانی دستاوردهای علمی نظام ما ممتاز شاخص و بی‌نظیر است و هیچ کس نمی‌تواند این حریم را مورد تاخت و تاز قرار دهد.

 

این مسؤول در پایان فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن را گرامی داشت و گفت: 22 بهمن در حقیقت روز تجدید بیعت ملت ایران با آرمان‌های سال 57 است که روی آن مجاهدت‌های بسیار زیادی انجام شده است./937/پ202/ب4

ارسال نظرات