۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۴۵۱۰۲
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اهواز:

ماندگاری انقلاب در گروه تحقق آرمان های امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارداشت: ماندگاری انقلاب در گرو تحقق آرمان های امام خمینی(ره) است.
حجت الاسلام قرباني

حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،با بیان این که فراموشی و روزمرگی از مهم ترین موانع تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هستند، ابرازداشت: پویایی انقلاب، رشد و گسترش آن با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امکان پذیر است.

وی افزود: اعتقادات و اندیشه های اسلامی ملت ایران و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به نقش روحانیت در تثبیت انقلاب اسلامی بیان داشت: روحانیان به عنوان پشتوانه دینی مردم از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است.

حجت الاسلام قربانی تصریح کرد: پیشینه سیاه حکومت های وابسته به بیگانگان، ظلم و استبداد آن ها در کنار نقص افکار و اندیشه های دیگر و تهی بودن این اندیشه ها عامل اسلام خواهی ملت ایران و گرایش آن ها به آموزه های دینی است.

وی افزود: ملت ایران در دوره های حکومت های گذشته همچون رضا خان شیوه کمونیستی و بی دینی را تجربه کردند؛ از این رو با انتخاب حکومت دینی مانع نابودی اسلام شدند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به روح بندگی و خودباوری اسلامی امام خمینی(ره) ابرازداشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار قیام علیه ظلم، آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم را به ملت ایران آموخت.

مسؤولان باید در راستای تحقق آرمان های انقلاب گام بردارند

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارداشت: مسؤولان باید در چارچوب حفظ دستاوردهای انقلاب گام بردارند و مردم نیز باید مسؤولانی را برای اداره کشور انتخاب کنند که معتقد و پایبند به این آرمان ها باشند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با یاری خداوند در حال توسعه و گسترش است، ابرازداشت: مردم همواره در راه حفظ انقلاب و دین اسلام ثابت قدم هستند و جان فشانی های آن ها در دوران دفاع مقدس و مبارزه با فتنه ها بیانگر این موضوع است.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به نقش خواص در ایجاد فتنه های پس از انقلاب گفت: همواره برخی افراد خود را از ملت ایران جدا کرده و در حال حرکت در مسیر دیگر هستند که باید درباره آن ها تجدید نظر شود./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات